فرمانده سپاه زرندیه در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی:

روحیه بسیجی و انقلابی مردم توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد/سردارسلیمانی امروز الگویی ماندگار برای تمامی انسانهای آزاده

در این مراسم سرهنگ حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه در جمع مردم این محله مسعود آباد شهر زاویه گفت: روحیه بسیجی مردم توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد. وی افزود: پایگاه مقاومت بسیج باید با حضور پررنگ نوجوانان و جوانان فعالیت کند بطوریکه حرکت روحیه جهادی سردار سلیمانی باید الگویی برای همه باشد.
کد خبر: ۹۲۱۸۷۵۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله مسعود آباد شهر زاویه شهرستان زرندیه با حضور مسئولان و بسیجیان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه در جمع مردم این محله در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) گفت: روحیه بسیجی مردم توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد. وی افزود: پایگاه مقاومت بسیج باید با حضور پررنگ نوجوانان و جوانان فعالیت کند بطوریکه حرکت روحیه جهادی سردار سلیمانی باید الگویی برای همه باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه با تاکید بر اینکه این نامگذاری در راستای گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بزرگترین فرمانده ضد تروریست دنیا و فرمانده نیرو‌های قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است که به صورت ناجوانمردانه و غافلگیرانه با موشک نیرو‌های آمریکایی ترور شد اظهار داشت : ما مقاومت می‌کنیم، چون هدف را می شناسیم و دشمن هرگز نخواهد توانست این روحیه را از ما بگیرد.

سرهنگ روح افزا با اشاره حضور ده‌ها میلیونی مردم برای تشییع سردار دل‌ها گفت: آنچه سردار سلیمانی را به سردار دل‌ها و محبوب تبدیل کرد اخلاص این بزرگ مرد بود. روح افزا تصریح کرد: نیت پاک، اخلاص و کار برای رضای خدا انجام دادن سردار شهید قاسم سلیمانی ، امروز به عنوان الگویی ماندگار برای تمامی  انسانهای آزاده است.

ارسال نظرات