خبرهای داغ:
مربی حلقات شجره طیبه صالحین:

رعایت عفاف و حجاب نشان دهنده عمق بصیرت بانوان در جامعه است

مربی حلقات شجره طیبه صالحین به بیان فضایل حضرت فاطمه (س) و مقام زن و مادر پرداخت و گفت: رعایت عفاف و حجاب نشان دهنده عمق بصیرت بانوان در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۱۸۸۱۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

رعایت عفاف و حجاب نشان دهنده عمق بصیرت بانوان در جامعه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور پرشور خواهران همراه با قرائت زیارت امین الله و صلوات حضرت فاطمه(س) و مولودی خوانی در پایگاه حضرت رباب(س) شهرستان بهار برگزار شد.

مربی حلقات شجره طیبه صالحین در این مراسم به بیان فضایل حضرت فاطمه (س) و مقام زن و مادر پرداخت و اظهار داشت: رعایت عفاف و حجاب نشان دهنده عمق بصیرت بانوان در جامعه است.

یونسی گفت: عدم توجه به عفاف و حجاب به آموزه‌های دینی آسیب می‌زند و دشمنان با ترفندهای گوناگون می‌خواهند این ارزش‌ها را در جامعه به ویژه بانوان کم رنگ کنند و باعث سست شدن بنیان خانواده شوند.

وی تصریح کرد: اگر بانوان و مادران خانواده به سیره و روش امامان چنگ زنند هیچ‌گاه در گرداب‌های جامعه گرفتار نمی‌شوند .

مربی حلقات شجره طیبه صالحین به بیان ضرورت حضور در انتخابات پرداخت و به ویژگی‌های نماینده خوب از نظر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اشاره کرد و گفت:  باید در انتخابات حضور آگاهانه داشت چرا که هر کدام از ما در مقابل رأیی که می‌دهیم مسئول هستیم.

 

 

ارسال نظرات