خبرهای داغ:

مشارکت بالای مردم در انتخابات اهمیت ندارد!

اصلاح‌طلبان در حالی مدعی این هستند که برای هسته سخت قدرت، مشارکت بالا اهمیت ندارد که حدود یک سال است انتخابات مشروط و تحریم انتخابات را مطرح می‌کنند....
کد خبر: ۹۲۱۸۸۶۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه سازندگی در یادداشتی به قلم عمادالدین باقی نوشت: «جالب است که در کشور ما عده‌ای نانشان و قدرتشان (و رانت‌های ناشی آن) در گرو دلسرد کردن و انفعال مردم است و گاهی چه موفق می‌شوند. مثل آن زمانی که یک نفر را با آرای محدودی رأی از تهران رئیس مجلس کردند و آب از آب تکان نخورد. جشن و پایکوبی بر روح مردم خسته.»

مشارکت بالای مردم در انتخابات اهمیت ندارد!


در ادامه یادداشت آمده است: «تلقی‌ای که هسته سخت قدرت دارد این است که اهمیت ندارد که بخشی از مردم در انتخابات شرکت نکنند. همین‌که سی چهل درصد هم مشارکت کنند کافی است و می‌توان به مشارکت در دیگر کشورهای دموکراتیک استناد کرد.»
به گزارش کیهان، لازم به ذکر است که اصلاح‌طلبان در حالی مدعی این هستند که برای هسته سخت قدرت، مشارکت بالا اهمیت ندارد که حدود یک سال است انتخابات مشروط و تحریم انتخابات را مطرح می‌کنند (یعنی با علم به اینکه برای حاکمیت نظام، مشارکت بالا اهمیت دارد، شرط گذاشتند که اگر ما تأیید صلاحیت نشویم، با صندوق رای قهر می‌کنیم و در نتیجه مشارکت پایین می‌آید) همان کاری که در انتخابات مجلس پنجم در پیش گرفتند و البته پروژه‌شان به بن‌بست رسید. از سویی نگاهی به بیانات و اظهارات همه کارگزاران ارشد نظام جمهوری اسلامی و تأکید آنها بر مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های ر‌ای نشان از اعتقاد هسته سخت قدرت به «جمهوریت» است در حالی که مدعیان اصلاحات که داعیه حمایت از جمهوریت دارند، هنوز حاضر نیستند به افکار عمومی پاسخ و یا گزارش عملکرد بدهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار