فرمانده ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری، تاریخ را سرار از فداکاری ها و ایثارگری ها و مجاهدت های بیادماندنی ایلات و طوایف عشایری دانست.
کد خبر: ۹۲۱۸۹۲۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در راستای چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و ابوالمهدی المهندس و شهدای جبهه مقاومت مراسم چهلمین روز شهادت سپهبد شهید سردار سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم، معتمدین و متنفذین محلی، سران ایلات و طوایف، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در روستای نمونه ایثارگری میهه مسجد حضرت ابوالفضل دره بید برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت و گرامیداشت یاد و خاطره ده هزار شهید جامعه عشایری کشور، گفت: این برنامه ویژه گرامیداشت شیرمردی از تبار بختیاری، سردار دلها، سیدالشهدای جبهه مقاومت "سپهبدپاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی" است.

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری افزود: با اشاره به دست نوشته شهید سلیمانی، افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، هم او که با افتخار نوشته است افتخارم این است که نسب لر دارم، افتخار داریم ایل سلیمانی بخشی از پیکره ایل بزرگ بختیاری است.

سرهنگ ایزدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که  تاریخ ایران سرافراز را مشحون از تحولات ایلی و عشایری دانسته که وفاداری آنها به اسلام، قرآن و میهن عزیزمان را نشان می دهد،  تاکید کرد: سند این جمله گهربار، خروش مردم عشایر در حمایت از انقلاب اسلامی و برائت و تبری جستن از شاپور بختیار مهره بی اختیار شاه و انگلیس خبیث و پیمان با فرزند صالح حضرت زهرا(سلام الله علیها ) در بهمن 1357 بود.

وی تاکید کرد:  اگر تاریخِ هر کدام از ایلات و طوایف عشایری را ورق بزنیم حکایت بسیاری از فداکاری ها و ایثارگری ها و مجاهدت های بیادماندنی آنها را مشاهده می کنیم.

ارسال نظرات