خبرهای داغ:
معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان همدان خبر داد

اعزام 2800 دانشجوی همدانی به اردوهای راهیان نور

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان همدان از اعزام 2800 دانشجوی همدانی به اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۸۹۷۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴

اعزام 2800 دانشجوی همدانی به اردوهای راهیان نوربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صادق تمهیدی با اشاره به سفر معنوی راهیان نور اظهار داشت: موضوع توجه به رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان در جایگاه ملی از ارزش و اهمیت والایی برخودار است.

وی با بیان اینکه کاروان راهیان نور یک بستر و فرصت ارزشمند برای انتقال فرهنگ ناب ایثار و شهادت به جوانان است افزود: انتقال مفاهیم و ارزش‌های دوران دفاع مقدس یکی از اولویت‌ها و محورهای اصلی اردوهای راهیان نور است.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان همدان اضافه کرد: بسیج دانشجویی استان امسال نیز همچون سنوات گذشته اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی کشور در قالب اردو‌های راهیان نور را در دستور کار خود دارد.

 وی با اشاره به اینکه ثبت نام در اردو راهیان نور از اول اسفند لغایت 15 اسفند ماه است ابراز کرد: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایتrahnoor.ir  و یا مراکز بسیج دانشگاه‌های استان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

تمهیدی عنوان کرد: دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها استان امسال از 15 الی 26 اسفند ماه ار مناطق عملیاتی جنوب کشور همچون شلمچه، اروند کنار، کربلای 4 و 5، طلایه، فکه، پاسگاه زید، هویزه و ... بازدید خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هزینه ثبت نام از 15 الی 40 هزار در هر دانشگاه متفاوت است  عنوان کرد: این اردو 4 روزه بوده که برنامه‌‌های فرهنگی متنوعی در کنار بازید از مناطق جنگی برای دانشجویان تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اینکه سال گذشته 2 هزار و 600 دانشجو از سراسر استان به این اردو‌ها اعزام شدند، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 2 هزار و 800 نفر از دانشجویان استان به اردو راهیان نور اعزام شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات