هادی سیاسی سپاه ناحیه اردل ؛

حضور حداکثری بزرگترین ضربه به دشمن است

راه خدا صفری هادی سیاسی گفت :حضور حداکثری مردم عزیزمان پای صندوق های رای بزرگترین ضربه به دشمن و اقتدار کشورعزیزمان است.
کد خبر: ۹۲۱۹۵۸۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری ؛ حاج راه خدا هادی سیاسی سپاه ناحیه اردل در جمع بسیجیان و عموم مردم در مسجد شهر میانکوه در خصوص حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی بزرگترین ضربه به دشمن است.

 وی گفت: حضور آحاد مردم در برنامه های بسیج ،یادواره‌های شهدا و راهپیمایی ها یک توفیق الهی است و نیازی به قدردانی نیست، این حضور شما مردم قدر شناس و  وفادار به انقلاب اسلامی کافی نیست ، باید به حرکت و مسیر نورانی امام امت و شهدا ادامه داده و بدانیم  امام امت وشهدا از ما چه می‌خواهند.

صفری افزود: خواسته شهدا از ما مشخص است راه شهدا یک مکتب است به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی )شهدا صاحب مقام شفاعت هستند، شهدا با وصیتنامه خودشان راه را به ما نشان دادند،در همه وصیت نامه‌ها ، توصیه به فرمانبرداری از ولایت فقیه و پشت سر ولایت فقیه حرکت کردن، دیده می شود.

صفری در مورد حضور درانتخابات مجلس هم اظهارداشت: اگر می‌خواهیم کشورمان را قدرتمند، بزرگ و سربلند ببینیم باید در انتخابات شرکت کنیم و در انتخاب افراد، خصوصیات فرد از نظر مقام معظم رهبری را مدنظر قراردهیم.

وی در پایان گفت: با وجودحضور میلیونی مردم در تشییع جنازه سردار حاج قاسم سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان می‌خواهند مردم را از انتخابات دلسرد کنند، ولی همه بدانند که رفتن به پای صندوق‌های رأی بزرگترین ضربه به دشمن خواهد بود ما همه مثل گذشته همزمان با تمام هموطنانمان کشور عزیزمان در این انتخابات شرکت می کنیم تامشت محکمی بردهان زورگویان وجنایتکاران ویاوگویان مخصوصا آمریکای خونخوار و اسرائیل کودک کش بزنیم .

ارسال نظرات