خبرهای داغ:
دبیر برگزاری ششمین همایش تجلیل از خیرین سلامت ملایر:

شفاف‌سازی، فرهنگسازی و اعتمادسازی سبب جذب کمک خیرین می‌شود

دبیر برگزاری ششمین همایش تجلیل از خیرین سلامت ملایر گفت: شفاف‌سازی عملکردها، فرهنگسازی و اعتمادسازی سبب جذب کمک خیرین می‌شود.
کد خبر: ۹۲۱۹۶۴۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱

شفاف‌سازی، فرهنگسازی و اعتمادسازی سبب جذب کمک خیرین می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عباس جوکار در جمع خبرنگاران به پیشینه تاریخی غنی ملایر در حوزه وقف و اقدامات نوع دوستانه اشاره کرد و اظهار داشت: شفاف‌سازی عملکردها، فرهنگسازی و اعتمادسازی سبب جذب کمک خیرین می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران می توانند با اخباری که مخابره می کنند با گزارشات و عکس‌های خود همه مردم را برای مشارکت در امر خیر و کمک به بیماران نیازمند دعوت کنند، افزود: رسانه ها به علت جایگاه خطیر و تأثیرگذارشان نقش مهمی در فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی دارند.

دبیر برگزاری ششمین همایش تجلیل از خیرین سلامت ملایر به اجرای طرح جمع‌آورری کمک از طریق کسر مبلغی به صورت ماهیانه از حقوق کارمندان و پرسنل مرکز بهداشت ملایر در زمینه کمک به بیماران اشاره کرد و گفت: در طول یک ماهه اجرای این طرح مبلغ پنج میلیون تومان جمع آوری شده است.

وی با تأکید بر اینکه اصل نیت عمل است و در این مسیر خطیر و انسانی هر فردی با هر توان مالی می تواند سهیم باشد، خاطرنشان کرد: در همایش امسال از همه مردم دعوات می کنیم تا حضور چشمگیری داشته باشند و با مجمع خیرین و اهداف و عملکرد آن آشنا شوند همچنین مقرر شده در این همایش از سه تن از پزشکان خیّر و حاذق ملایری که شامل دکتر داودپور، دکتر راستان و دکتر بصیری تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات