فرمانده سپاه ناحیه خنداب :

لزوم حضور پررنگ و آگاهانه در انتخابات و تشکیل یک مجلس قوی برای انقلاب اسلامی

سرهنگ مهدی مطرح کرد: مردم به خاطر خون سردار عزیز دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی که باعث بیداری مردم کشورمان و مردم سراسر جهان شده انشالله حضور حداکثری در پای صندوق رای خواهند داشت.
کد خبر: ۹۲۱۹۶۵۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خنداب ؛  سرهنگ علیرضامهدی  فرمانده سپاه ناحیه خنداب به مناسبت  برگزاری  انتخابات مجلس شورای اسلامی  در روزهای آتی یادآور شد: حضور پررنگ و آگاهانه در انتخابات و تشکیل یک مجلس قوی برای انقلاب اسلامی  باید ترویج شود

وی افزود: ملت بزرگ ایران آزمون خود را در این برهه از تاریخ در سال 98  باحضور خیره کننده در پای صندوق های رای  به ارزش ها و آرمان ها  انقلاب اسلامی اعلام خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: پاسخ دادن به دشمنی غرب  فقط از طریق قوی شدن  دراقتصاد است که راه آن نیزدر نگاه  به داخل و پیروی از ولایت فقیه است. انتخاب  افراد شایسته برای مجلس می تواند آینده خوبی برای کشور باشد و بینی دشمنان اعم از آمریکا را به خاک مالید.

فرمانده سپاه ناحیه خنداب گفت:دهه فجر امسال با جوشش خون سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی درخشان تر  و با شور بیشتری نسبت به سال های گذشته برگزار شد و این باعث دل گرمی دوستان و ناراحتی دشمنان گردید. 

 سرهنگ مهدی مطرح کرد: انشاالله افرادی که صاحب  کرسی مجلس شورای اسلامی شدند غرب زده و ترسو نباشند و به حول قوه الهی مجلسی قوی وانقلابی خواهیم داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار