رئیس سازمان بسیج اصناف کشور:

راه حل مشکلات اقتصادی کشور تشکیل مجلس قوی و کارآمد است

غلامرضا حسن پور گفت: قطعا در این دوره مردم بصیر ایران اسلامی و به ویژه جامعه اصناف با چشمانی باز نمایندگانی را راهی مجلس خواهند کرد که بتوانند زمینه ساز تشکیل مجلسی قوی باشند.
کد خبر: ۹۲۱۹۷۴۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامرضا حسن پور، با اشاره به کمک‌های اصناف و بازاریان کشور به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: در سیل اخیر کمک‌های بسیاری در زمینه تامین غذا و مایحتاج عمومی سیل زدگان به این مناطق ارسال شد و اصناف و بازاریان مشارکت بسیاری خوبی در این زمینه داشتند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: البته تصمیماتی در زمینه ساخت مسکن در این استان با مشارکت اصناف نیز گرفته شده که با نهائی شدن آن اطلاع رسانی خواهد شد.

حسن پور در بخش دیگری از سخنانش به نقش مهم مردم به ویژه اصناف درتشکیل مجلسی قوی اشاره کرد و گفت: مجلسی کارآمد، قوی و موثر خواهد بود که نمایندگانی در تراز گام دوم انقلاب داشته باشد بنابراین نیازمند انتخاب نمایندگانی هستیم که انقلابی و در مسیر ولایت بوده و گام دوم انقلاب را نقشه راه خود قرار دهند.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا در این دوره مردم بصیر ایران اسلامی و به ویژه جامعه اصناف با شرکت گسترده در این انتخابات فراتر از جناح‌ها و گروه‌های سیاسی با چشمانی باز نمایندگانی را راهی مجلس خواهند کرد که بتوانند زمینه ساز تشکیل مجلسی قوی باشند چرا که مجلس قوی می‌تواند مشکلات کسب و کار، اقتصادی و معیشتی مردم را مرتفع کند.

حسن پور خاطر نشان کرد: اگر مجلسی قوی نباشد نمی‌تواند مسائل اقتصادی و فرهنگی جامعه را که در هم تنیده است به خوبی فهم کند و این بار سنگینی که بر دوش نظام است را حمل نماید بنابراین باید نمایندگانی با تفکر انقلابی اسلامی و با اولویت بندی اقتصادی انتخاب شوند.

وی تاکید کرد: ما هم در بسیج اصناف تلاش خواهیم کرد از روز اول با منتخبین مردم همکاری جدی داشته باشیم تا انشالله مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را با لطف الهی و تدابیر مقام معظم رهبری حل و فصل کنیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات