رییس ستاد انتخابات استان مرکزی:

امنیت و آرامش کامل در شعب اخذ رای استان مرکزی برقرار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: امنیت و آرامش کامل در شعب اخذ رای این استان برقرار است و فرایند رای‌گیری بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۲۱۹۹۷۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ۱۳۲ هزار واجد شرایط این استان از زمان مهلت رسمی رای‌گیری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نهایت نظم و آرامش در شعب اخذ رای به تدریج حضور یافته‌اند که این آمار قابل توجه است و حضور پرشور  افراد مسن، جوان و زن و مرد در شعب بیانگر آگاهی و انگیزه بالای افراد در سپردن رای خود به صندوق‌ها است.

وی افزود: ۹۹ درصد از شعب اخذ رای استان مرکزی  راس ساعت ۸ صبح فعالیت خود را آغاز کردند و تنها یک درصد از شعب که بیشتر سیار بودند به دلیل مشکلات آب و هوایی و فنی  با کمی تاخیر پذیرای مردم برای اخذ رای بوده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: هیچ مورد امنیتی در شعب اخذ رای این استان گزارش نشده و هماهنگی و انسجام بین عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی انتخابات وجود دارد.

اکرمی اظهار داشت: با توجه به مشاهده یک مورد مثبت کرونا در اراک اقدام‌های لازم نیز در خصوص حفظ نکات بهداشتی و پیشگیری از این بیماری  در شعب اخذ رای انجام شده و مردم بدون هیچ نگرانی می‌توانند به محل رای‌گیری مراجعه کرده و به نامزد مورد نظرشان رای بدهند.

وی تاکید کرد: حضور آگاهانه مردم پای صندوق‌های رای  در استان مرکزی برگ زرین دیگری بر افتخارات است و مردم این خطه  بار دیگر با حضور پررنگ خود از آرمان‌ها و اهداف انقلاب حمایت و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌سازند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات