خبرهای داغ:
کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار:

شهيدان مظهر هدف و تلاش و تداوم هستند

کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: ياد شهيدان بايد هميشه زنده نگهداشته شود ياد شهداي انقلاب باعث تداوم حركت انقلاب است شهيدان مظهر هدف و تلاش و تداوم هستند.
کد خبر: ۹۲۲۰۱۸۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

شهيدان مظهر هدف و تلاش و تداوم هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، جمعی از دانش‌آموزان همراه با مسئولان مجری طرح شهید «بهنام محمدی» و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از مادران شهیدان «فریدونی»، «دوستان» و «رحیمی» دیدار و دلجویی کردند.
حجت الاسلام حسینی و علی محمدی در این دیدار ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن را به مادران شهدا تبریک گفتند و به بیان مقام والای مادران شهدا نزد خداوند پرداختند.

کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار بیان داشت: شهدا آبرو و حیثیت را برای کشور به ارمغان آوردند و در برابر ابر دشمنان ایستادند تا از ناموس و خاک ایران دفاع کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود: یاد شهیدان باید همیشه زنده نگهداشته شود یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حركت انقلاب است شهیدان مظهر هدف و تلاش و تداوم هستند.

وی بیان کرد: ما در حقیقت، انقلاب، اسلام، قرآن، استقلال، آبروی و حیثیت را از بركت خون پاك شهدای عزیزمان داریم.

کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار افزود: جوانان باید به پاس این ازخودگذشتگی‌ها جهاد در راه دین را که همان حجاب و عفتشان است حفظ کنند و دیدار و دلجویی از خانواده شهدا را از برنامه‌های زندگی خود قرار دهند.
در این مراسم مادران شهدا نیز خاطراتی از فرزندان شهید خود بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات