دکتر مسرور در جلسه با فرماندهان و اعضای شورای حوزه بسیج صندوق بازنشستگی فولاد:

تفکر جهادی باید به فرهنگ سازمانی تبدیل شود

جلسه فرماندهان و اعضای شورای حوزه بسیج صندوق بازنشستگی فولاد با حضور دکتر مسرور مدیرعامل صندوق برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۲۰۷۹۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از راوبط عمومی حوزه مقاومت بسیج صندق فولاد، دکتر مسرور با اشاره به چالش هایی که صندوق بازنشستگی فولاد با آن مواجه است اظهار داشت: باید به این سوال مهم پاسخ دهیم که چطور می توانیم روحیه بازنشستگان را افزایش دهیم؟
وی خطاب به فرماندهان و اعضای شورای حوزه بسیج صندوق بازنشستگی فولاد گفت: روی این موضوع مطالعه کرده و طرح های عملیاتی که قابلیت اجرا داشته باشند را ارائه دهید.
مسرور با تاکید بر لزوم تصمیم گیری های موثر و هوشمندانه در صندوق ادامه داد: فرصت آزمون و خطا وجود ندارد. باید تفکر جهادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را در بدنه صندوق جاری و به گونه ای عمل کنیم که میزان کار مفید کارکنان صندوق از متوسط کشوری بسیار بالاتر باشد. در این صورت است که می توانیم عقب ماندگی ها را جبران کنیم.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد عنوان کرد: تفکر جهادی نیازمند یک طرح عملیاتی است که باید به صورت فرهنگ سازمانی درآید و بسیج چون روحیه کار جهادی را دارد می تواند نقش موثر و مهمی در این راستا ایفا نماید.

در ابتدای این جلسه، آقای کی پور فرمانده حوزه بسیج صندوق بازنشستگی فولاد گزارشی از فعالیت های این حوزه بیان نمود.
کی پور با اشاره به اینکه حوزه بسیج صندوق بازنشستگی فولاد شش سال پیش با ۲۰ پایگاه بسیج تشکیل شد که پس از خصوصی شدن تعدادی از شرکت ها تعداد پایگاه ها به ۱۴ پایگاه کاهش یافت.
وی با بیان اینکه ۵۰۰ بسیجی در تهران و پنج هزار بسیجی در سطح شهرستان ها را تحت پوشش داریم اضافه کرد: رویکرد بسیج تخصصی است و ما در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جوان ترین و در حوزه های تخصصی، فعال ترین حوزه هستیم.
وی با اشاره به تشکیل هیات های اندیشه ورز بنا بر دستور مقام معظم رهبری تصریح کرد: در این خصوص تفاهم نامه ای میان وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و سازمان بسیج مستضعفین به امضا رسیده و به حوزه ها ابلاغ شد.
همچنین هر یک از اعضای شورای بسیج صندوق در سخنانی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.
ارسال نظرات