خبرهای داغ:
فرمانده سپاه هندیجان

تمهیدات پیشگیری ار بیماری کرونا در هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: برای پیشگیری از بیماری کرونا بایستی موارد مربوط به بهداشت فردی را رعایت شودو سلامتی مردم یکی از اولویت های مهم در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۲۱۱۵۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹

 سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: ویروس کرونا چند وقتی در جهان شیوع پیدا کرده که انشالله این بیماری ازبین خواهد رفت ولی بایستی همه مردم مخصوصا به رعایت بهداشت توجه داشته باشند .

 وی افزود : کلاس های آموزش برای پیشگیری از بیماری کرونا در سطح سپاه با همکاری شبکه بهداشت و درمان هندیجان انجام گرفت و مواردی در رعایت بهداشتی به حوزه های مقاومت بسیج گفته شد.

 

در ادامه گزارش خبری، جلسه فضای مجازی در راستای آموزش پیشگیری از ویروس کرونا با حضور اصحاب خبر، فعالان فضای مجازی و روابط عمومی های ادارات در هندیجان برگزار شد .

در این جلسه از خبرنگاران خواسته شد موارد آموزش پیشگیری از بیماری کرونا همکاری داشته و خبرهای صحیح را از مسئولان مربوطه دریافت و به آگاهی مردم رسانده شود و رعایت بهداشت فردی را مرتب در فضای مجازی ارسال شود.

 

معاون فرماندار شهرستان هندیجان در جلسه فضای مجازی از تعطیلی ترخیص کالا در گمرک شهرستان هندیجان به منظور پیشگیری از بیماری کرونا خبرداد و اظهار داشت : بهداشت بصورت ویژه در سطح شهرستان جدی گرفته و آموزش های لازم و نکات ایمنی بهداشتی در فضای مجازی بیشتر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار