خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری پنج اوباش مسلح در ملایر با اقتدار مامورین پلیس اطلاعات در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۱۳۹۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹

شناسایی و دستگیری 5 اوباش مسلح در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: پنج اوباش مسلح در ملایر با اقتدار مامورین پلیس اطلاعات در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: به دنبال درگیری و زخمی کردن چند نفر از شهروندان توسط تعدادی اوباش این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس ملایر قرار گرفت که با تلاش مجدانه، شبانه روزی و موفق مامورین پلیس اطلاعات سرانجام تعداد دو نفر از اراذل و اوباش متواری شده شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر عنوان کرد: بلافاصله تعداد سه نفر از همدستان این اوباش در خارج از استان شناسایی و توسط مامورین تلاشگر پلیس اطلاعات زمین‌گیر شدند که در این ماموریت سلاح جنگی نیز از این اوباش کشف شد که با تشکیل پرونده هر پنج نفر اوباش سابقه‌دار تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در پایان سخنان خود هر گونه اوباش‌گری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و افزود: برخورد پلیس با این طیف از مجرمان سخت و پشیمان کننده خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات