خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان همدان خبر داد

ایجاد ۱۴۸۳مورد اشتغال برای زنان و دختران تحت حمایت کمیته امداد در همدان

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: ۱۴۸۳ مورد اشتغال با هزینه ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای زنان و دختران تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۲۲۱۸۲۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

ایجاد ۱۴۸۳مورد اشتغال برای  زنان و دختران تحت حمایت کمیته امداد در همدانپیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به ضرورت توجه به مناطق محروم استان اظهار داشت: یک هزار و ۱۷۴ مورد اشتغال با پرداخت ۳۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای ساکنان مناطق محروم راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری یک هزار و ۴۸۳ مورد اشتغال برای زنان و دختران تحت حمایت این نهاد راه‌اندازی شده است، گفت: ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این زمینه تسهیلات پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان بابیان این مطلب که آموزش مددجویان مستعد، کوشش در راستای ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی، دانش فنی و مهارت حرفه‌ای آن‌ها و شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات مناطق مختلف استان از فعالیت‌های واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد همدان است، گفت: ۴ هزار و ۲۳۷ نفر از آموزش‌های کوتاه‌مدت و ۲ هزار و ۲۱۸۰ نفر از دوره های آموزش‌ بلندمدت بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: هدایت مددجویان به سمت اجرای طرح‌های کوچک اقتصادی و خوداشتغالی، نظارت فنی و مدیریتی قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های اشتغال و تعامل با کارفرمایان و صاحبان صنایع به‌منظور به‌کارگیری مددجویان در بنگاه‌های مربوطه از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است.

ترکمانه در پایان به ارائه ۹ میلیارد تومان تسهیلات اشاره کرد و گفت: این مبلغ به ۲۴۸ نفر از فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مختلف برای ایجاد شغل پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات