قائم مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

ساخت 25واحد مسکونی برای ایتام استان

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: مؤسسه خیریه عترت بوتراب ۲۵ واحد مسکونی برای خانواده‌های ایتام تحت حمایت استان احداث کرده است.
کد خبر: ۹۲۲۲۰۴۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نجفعلی حیدری ضمن قدردانی از فعالیت و تلاش تمامی مؤسسات خیریه در راستای کاهش مشکلات اقتصادی مددجویان بیان کرد: مؤسسات خیریه در زمینه درمان، معیشت، تأمین جهیزیه، احداث مسکن و تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند فعالیت می‌کند.

وی بابیان اینکه ۲۰۸۶ فرزند یتیم در سامانه اکرام ایتام کمیته امداد استان ثبت شده‌اند افزود: از این مجموع ۱۰۸۷ فرزند یتیم تحت حمایت مؤسسه خیریه عترت بوتراب هستند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان ادامه داد: احداث مسکن، حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان و تأمین هزینه‌های تحصیلی آنها، کمک به توانمندسازی و اشتغال خانواده‌ها و ایجاد و گسترش مراکز فرهنگی از جمله فعالیت‌های مؤسسه خیریه عترت بوتراب است.

حیدری تعداد خانواده‌های مددجویان تحت حمایت این مؤسسه خیریه را ۶۵۳ خانواده عنوان و مطرح کرد: از ابتدای امسال تاکنون مؤسسه خیریه عترت بوتراب ۲۳ واحد مسکونی برای خانواده ایتام تحت حمایت احداث و ۲ واحد نیز خریداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار