خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های استان به دنبال بازدیدهای دوره‎‌ای به همراه جمعی از مسئولان ستادی اداره کل در اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی همدان حضور یافت و از نحوه ساخت و ساز در این مجموعه بازدید و در جریان روند پیشرفت کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۲۲۲۸۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

بازدید مدیرکل زندان‌های همدان از اردوگاه کار درمانی و حرفه‌آموزی همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مدیرکل زندان‌های استان به دنبال بازدیدهای دوره‎‌ای به همراه جمعی از مسئولان ستادی اداره کل در اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی همدان حضور یافت و از نحوه ساخت و ساز در این مجموعه بازدید و در جریان روند پیشرفت کار قرار گرفت.

پژمان پروین در ابتدا از بندهای در حال بازسازی بازدید و از دست اندرکاران امر بازسازی قدردانی کرد و با حضور در محل اسکان زندانیان به صورت چهره به چهره با مددجویان این مرکز دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات آنان رهنمودها و دستور مقتضی را صادر کرد.

وی در خصوص اقدامات در حال انجام در اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی همدان به مددجویان توصیه کرد که هدف ایجاد محیطی آرام و بهتر برای آنان می باشد بنابراین ضرورت دارد تا پایان ساخت و سازها رعایت نکات  امنیتی وبهداشتی را داشته باشند و کمال همکاری را با مسئولان این مرکز به عمل آورند .

در پایان با برگزاری جلسه با مسئولان اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی ضمن ابراز رضایت از پیشرفت کار رهنمودهای لازم برای ادامه روند بازسازی ارائه و با توجه به فرصت مناسب مرخصی مددجویان تاکید کرد تا با سرعت بخشی و اتمام کار مددجویان بتوانند از مراکز خدماتی و اسکان این مرکز استفاده بهینه را داشته باشند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات