خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تأکید کرد

لزوم فعال کردن اکیپ سیار نمونه‌گیری از موارد مشکوک به کرونا در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: با هدف شناسایی و پیشگیری هرچه بهتر؛ بهداشت و درمان باید اکیپ سیار برای بررسی افرادی که علائم مشکوک دارند فعال کند.
کد خبر: ۹۲۲۲۴۳۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴

لزوم فعال کردن اکیپ سیار نمونه‌گیری از موارد مشکوک به کرونا در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ علی مختاری در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس شهرستان نهاوند، اظهار داشت: در کنار مضرات کرونا و با وجود مشکلات متأثر از آن، در بحث تولید کیت تشخیص نیز به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: متأسفانه با وجود همه اقدامات انجام شده در سطح شهرستان مردم خطر این مهم را جدی نگرفته و به صورت عادی به امورات خود ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار کرد: با هدف شناسایی و پیشگیری هرچه بهتر؛ بهداشت و درمان باید اکیپ سیار برای بررسی افرادی که علائم مشکوک دارند فعال کند و این افراد را پس از شناسایی مجبور به قرنطینه در منازل کرده تا مانع ترافیک در مراکز درمانی شوند.

وی گفت: با توجه به اینکه برخی روستاییان به فضای مجازی دسترسی ندارند از طریق بهورزها و بسیجیان بروشورهایی در روستاها توزیع شد.

مختاری تصریح کرد: سپاه و بسیج آمادگی دارد در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا از تمام توان در اختیار خود در بحث تجهیزات و نیروی انسانی استفاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار