به گزارش خبرگزاری بسیج، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، حمایت از تولید ملی ، رونق تولید و ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی هدف مشتر ک تولیدکنندگان و مسئولان در کشور است که تحقق آن نیازمند رعایت الزاما ت اساسی نظیر رقابت پذیر کردن محصولات و بهبو د کیفیت و برجسته کردن تولیدات خلاقانه است .
حمید رضا خسروی مدیر عامل مرکز پژوهشی و صنعتی تولیدمبلمان نوآورانه با اشاره به ثبت اختراع این محصول وتقاضای مشتریان و مصرف کنندگان نسبت به مبلمان خلاقانه با امکان چیدمان مختلف و دانش بنیان ساختار داخلی باکیفیت از جمله کلاف ، لایه آستر ، پارچه ، بست ها و نحوه اتصال قطعات ، وزن مناسب و ظاهر کاملا مدرن اظهارداشت : جلب اعتماد مردم نسبت به یک کا لا به سادگی به دست نمی آید و باید تلاش ها ی گسترد ه ا ی در حوزه های مختلف
داشت تا محصول ی با اقبال مردمی مواجه شود و در این بین ارتقا کیفیت کالاها می تواند نقطه اعتمادساز برای حمایت از
تولید ملی باشد .
کارآفرین نمونه کشور گفت : بهره گیری از فناوری ها ی نوین در خطو ط تولید، استفاد ه از دیدگاه های محققان و پژوهشگران جوان این مجموعه در بحث تولید محصولات مرغوب، بهره گیری از روش ها ی نوین بازاریابی و ایجاد تحول و نوآور ی در بسته بندی و مهم تر از همه نظارت مستمر بر تداوم رقابت پذیری و کیفیت کالاها از مواردی است مزیت های رقابتی و
تولید خلاقانه این محصول را فراهم کرد .
وی ادامه داد: بسته بندی انحصاری مطابق با استانداردهای جهانی این محصول که به عنوان برترین محصول نمایشگاه مبلمان 2020 هوفکس معرفی گردید ، جهت صادرات امر جا به جایی را به راحت ترین شکل تبدیل نموده است که هرکدام از قسمتها به صورت جداگانه داخل کارتن قرار گرفته است و برا ی حمل در طبقات بسیار آسان و امن می باشد .
حمید رضا خسروی استانداردسازی کا لا و خدما ت را از مهم ترین ابزار کارساز د ر حمایت از کالا ی ایرانی دانست واظهار کرد: حرکت شتابان در این مسیر قطعاً علاوه بر تامین نیازها ی داخلی بستر را برا ی حضور پر رنگ ایران درفضای رقابتی بازار جهانی فراهم خواهد کرد .
برگزیده نمایشگاه مبلمان 2020 هوفکس گفت: در راستای تحقق منویات حضرت امام خامنه ای در جهت رونق تولید و اشتغال زایی، برقراری روابط علمی بین المللی در پیشبرد اهداف علمی کشور و فعالیت محققان بسیار تاثیرگذا ر است و تولیدکنندگان علمی کشور در همکاری با کشورهای مختلف می توانند در مرز دانش قرار گرفته و سطح تولیدات وپژوهشهای علمی خود را ارتقا دهند. این در حالیست که ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی مهم ترین معیار عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغا ل پایدار است .