خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک کارگاه تولید مواد ضد عفونی کننده تقلبی در شهرستان تویسرکان و دستگیری دو متهم خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۳۳۱۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵

کشف کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده تقلبی در تویسرکان سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: یک کارگاه تولید مواد ضد عفونی کننده تقلبی در شهرستان تویسرکان کشف شد.

وی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک کارگاه تولیدی در یکی از شهرک‌های شهرستان تویسرکان اقدام به تولید مواد ضد عفونی کننده تقلبی می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از اطمینان از صحت موضوع، ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی به آدرس اعلامی اعزام و در بازرسی از این کارگاه مشخص شد، دو نفر در این مکان با همدستی یکی از داروخانه‌های سطح شهرستان، اقلام بهداشتی تقلبی تولید می‌کنند.

وی بیان کرد: از این کارگاه تولیدی، 800 لیتر مایعات الکلی ضد عفونی کننده، 120 کیلوگرم پودر شستشوی غیر مجاز و هزار عدد برچسب محلول ضد عفونی کشف شد.

سردار کامرانی صالح به پلمب این کارگاه و داروخانه مذکور اشاره کرد و ادامه داد: در این رابطه دو متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی ضمن هشدار و تذکر به افرادی که با احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، امنیت سلامت مردم را هدف قرار داده‌اند، گفت: پلیس با محتکران و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قاطعانه برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با تاکید بر این که شهروندان ضمن حفظ خونسردی و امید بخشی به همدیگر به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند، از مردم خواست در صورت مشاهده گران فروشی و احتکار، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات