خبرهای داغ:
هانی زاده مطرح کرد؛

ردپای آمریکا و صهیونیسم در کشتار مردم مسلمان هند

هانی زاده گفت: تلقی صهیونیست ها، آمریکایی‌ها و هندی‌ها آن است که نفوذ مسلمانان در هندوستان رو به افزایش می‌باشد و با افزایش چنین نفوذی، مسلمانان در اکثریت خواهند بود.
کد خبر: ۹۲۲۳۵۶۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

حسن هانی زاده، تحلیلگر مسائل بین الملل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در اهواز، اظهار داشت: کشتار مسلمانان هندی از سوی افراطی‌های هندوستانی و تغییر ساختار جمعیتی از سوی دولت هندوستان یک طرح آمریکایی، صهیونیستی هندی است که افراطیون هندو سعی می‌کنند با کشتار و اخراج مسلمانان به نوعی حاشیه امنی برای دیگر هندو‌ها ایجاد بکنند.

تحلیلگر مسائل بین الملل عنوان داشت: هندوستان در طول تاریخ به عنوان کشور دربرگیرنده ادیان مختلف معرفی شده و پیروان ادیان، آزادانه به عبادت پرداخته و به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می‌کنند، اما سفر اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رییس جمهور آمریکا به هندوستان، سبب شد تا دولت هند فشار مضاعفی بر مسلمانان وارد کند.

هانی زاده بیان داشت: تلقی صهیونیست ها، آمریکایی‌ها و هندی‌ها آن است که نفوذ مسلمانان در هندوستان رو به افزایش می‌باشد و با افزایش چنین نفوذی، مسلمانان در اکثریت خواهند بود؛ از این رو شاهد سیاست خشونت حداکثری برای اخراج و سلب تابیعت مسلمانان هندی هستیم.

وی ادامه داد: سیاست دولت هند با موازین و قوانین بین الملل به ویژه ماده ۱۵ از منشور سازمان ملل که آزادی برگزاری مراسمات مذهبی در کشور‌ها را مورد تأکید قرار می‌دهد، مغایرت دارد؛ هند به درگیری مستقیم با مسلمانان پیش می‌رود و در این میان کشور‌های عربی و اسلامی سکوت اختیار کردند.

تحلیلگر مسائل بین الملل با بیان اینکه همراهی با آمریکا و رژیم صهیونیستی سبب سکوت کشور‌های عربی در برابر کشتار فلسطینی‌ها و مسلمانان هندی است، گفت: جامعه اسلامی و کشور‌های عربی به شدت دچار تفرقه شده و خودباوری را از دست دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها