به همت گروه جهادی شهید حمزه کلینیک صنعت بسیج مهندسین صنعتی سمنان انجام گرفت
اعضای کلینیک صنعت بسیج مهندسین صنعتی استان سمنان با همت گروه جهادی شهید حمزه از دو واحدصنعتی (آرال صنعت آلتون ولوله خرطومی شماره10) مستقر در شهرک صنعتی شرق سمنان بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۲۲۳۵۶۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، کلینیک صنعت بسیج مهندسین صنعتی استان سمنان با همت گروه جهادی شهید حمزه از دو واحدصنعتی (آرال صنعت آلتون ولوله خرطومی شماره10) مستقر در شهرک صنعتی شرق سمنان بازدید به عمل آوردند.

بررسی روند خرید مواد اولیه به خصوص مواد پتروشیمی برای تولیدکنندگان و هم چنین مشکلات پیش روی تولیدکنندگان برای فروش تولیدات و محصولات تولیدی از جمله مواردی است که در این مرحله از بازدید از زبان صاحبان صنایع بیان گردید.

همچنین مشکلات دریافت تسهیلات برای تولیدکنندگان از سوی بانک ها از جمله دیگر مشکلاتی بود که به صنعت یاران منتقل شد و مقرر شد تا با مسئولان این امور تعامل صورت پذیرد.

در این حضور چند ساعته ضمن آشنایی با مشکلات و معضلات  صنفی و صنعتی از سایت های تولید محصولات این واحدها نیز بازدید به عمل آمد.

گفتنی است این بازدیدها که با هدف عارضه یابی از واحدهای صنعتی و دریافت معضلات و مشکلات صنفی و صنعتی است، به صورت مداوم توسط گره های جهادی بسیج مهندسین صنعتی انجام می پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات