خبرهای داغ:

ترخیص تعدادی از کرونایی‌ها در شاهرود/ خودمراقبتی را جدی بگیرید

بررسی‌ها از ترخیص تعدادی از بیماران بستری مبتلا به کرونا در شاهرود حکایت دارد؛ اما مردم همچنان باید خودمراقبتی را جدی بگیرند.
کد خبر: ۹۲۲۳۵۸۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بر اساس آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان‌های مختلف کشور، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان سمنان به ۱۷۵ نفر رسیده است و این امر می‌طلبد تا مراقبت‌های بیشتری در دستور کار قرار گیرد.
بررسی‌ها از ترخیص تعدادی از بیماران بستری مبتلا به کرونا در شاهرود حکایت دارد؛ اما مردم همچنان باید خودمراقبتی را جدی بگیرند.
دکتر رضا چمن، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود هم با اشاره به روند فزاینده و رو به گسترش موج همه‌گیری و افزایش شمار بیماران مبتلا به کرونا ویروس در همه مناطق کشور ازجمله جمعیت زیرپوشش این دانشگاه، بر ضرورت بیش از پیش آموزش، پیشگیری و خودمراقبتی تأکید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ترخیص شماری از مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس و همچنین تصمیمات جلسه‌های مختلف شورای تأمین استان سمنان، تدابیر مناسب برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی اتخاذ شد.
وی با ارائه گزارشی از وضع تجهیزات موردنیاز و نتایج حاصله از مکاتبات و پیگیری‌ها، بر ضرورت اطلاع‌رسانی جامع در خصوص اهمیت تعطیلی همه مراسم، مجالس و تجمعات تأکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها