آتش‌نشانان بازار دیر را ضدعفونی کردند

شهردار بندر دیر:عملیات ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر دیر از سوی آتش نشانان و تیم های عملیاتی با در اختیار داشتن تجهیزات مناسب به صورت مستمر در حال انجام است .
کد خبر: ۹۲۲۳۶۰۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، شهردار بندر دیر گفت: اولویت نخست شهرداری دیر ضدعفونی کردن اماکن عمومی و پرتردد همچون بازارخرید و فروش، پاساژها، بازار ماهی و میگو و تره بار است .

علی ابراهیمی افزود: در این عملیات تمام پاساژها،پارک‌ها، خیابان‌های پرتردد شهر ضدعفونی شد.

وی اظهار کرد: عملیات ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر دیر از سوی آتش نشانان و تیم های عملیاتی با در اختیار داشتن تجهیزات مناسب تا فراهم شدن شرایط مناسب همچنان ادامه دارد.

شهردار بندر دیر اضافه کرد: در این عملیات فرماندهی قرارگاه شفا که شبکه بهداشت و درمان است و گروه‌های جهادی، موکب بیت الزهرا، هلال احمر و بسیج نیز به کمک شهرداری آمده و مقرر شده اقدام مهم ضدعفونی کردن معابر به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

وی گفت: آتش نشانان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در اماکن عمومی بازار و مکان‌های پرتردد این شهر را ضدعفونی کردند.

ابراهیمی با تاکید براینکه دستفروش‌ها اقدام به فروش جنس های خود نکنند افزود: بازار روز (پنجشنبه بازار) این شهر تا اصلاع ثانوی تعطیل و همچنین تا عادی شدن شرایط برای گشت‌های دریایی و ستاد اسکان هیچ برنامه‌ای در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات