خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خبر داد:

تشکیل «موکب سلامت» در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از تشکیل سه موکب سلامت در مرکز استان و شهرستان های ۱۰ گانه استان هر کدام یک موکب خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۳۸۶۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام دکتر مهدی طاهری با اشاره به اینکه هدف ما یاری و همراهی عزیزانی است که در دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت استان مشغول فعالیت هستند، گفت: ظرفیت های موجود تشکل های دینی مردمی احصا خواهد شد.

وی افزود: این طرح با هدف تقویت نقش کنشگری هیئات مذهبی و مجموعه های شاخص در خدمات اجتماعی، ایجاد روحیه و انگیزه در میان مردم و تقویت فضای بهداشتی در مکان های پر تردد انجام خواهد شد.حجت‌الاسلام طاهری ادامه داد: منابع این طرح نیز از کمک های مردمی، ظرفیت های مالی مجموعه ی متولی ایستگاه و ایجاد تعامل و دعوت به مشارکت ارگان ها و ادارات استانی تأمین خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی در ادامه با تشریح کامل طرح، بیان کرد: لازم است ادارات و دستگاه های دولتی از جمله اداره بهداشت استان جهت دریافت مجوز، استانداری جهت حمایت، شهرداری ها جهت برپایی سازه ایستگاه و دریافت مجوز و چاپ بنر ها و نیروی انتظامی جهت حفظ امنیت در انجام این طرح یاری گر ما باشند.

وی با بیان اینکه قرار گاه فرهنگی بانوان استان نیز اقدام به راه اندازی «سنگر سلامت»با هدف پشتیبانی از عملیات میدانی بچه های انقلاب در «موکب سلامت» و «مسجد سلامت» کرده اند، گفت: این قرار گاه خدماتی از جمله تهیه ماسک و آماده سازی وسایل بهداشتی با هماهنگی مرکز بهداشت استان را ارائه می دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اشاره ای هم به راه اندازی پویش به توان ما کرد و افزود: در این پویش، هزینه‌های برنامه‌های مذهبی مثل اعتکاف، نمازهای جماعت، جشن‌های اهل‌بیت و … که به دلیل شیوع ویروس کرونا بر زمین ماند، در قالب بسته‌های سلامت و جهت پیشگیری از ابتلای به این ویروس صرف مناطق محروم می‌شود و مردم می‌توانند برای شرکت در این پویش عدد ۱۱ را به شماره ۳۰۰۰۱۱۷۱ ارسال کنند، تا روش‌های مشارکت و پرداخت برای آنها پیامک شود.

حجت‌الاسلام طاهری در پایان گفت: امید است با اجرای این طرح مجموعا ۱۳ موکب در استان چهارمحال و بختیاری به منظور خدمت به مردم راه اندازی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار