خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

آمادگی سپاه و ۲ هزار بسیجی برای مشارکت در طرح مقابله با کرونا

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از آمادگی سپاه و بیش از ۲ هزار بسیجی برای مشارکت در طرح مقابله با کرونا ویروس خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۴۲۰۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

آمادگی سپاه و بیش از ۲ هزار بسیجی کبودراهنگ برای مشارکت در طرح مقابله با کروناسرهنگ پاسدار محمود بداغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای مجموعه مقدس بسیج در شهرستان، می‌توان از این ظرفیت عظیم در مقابله و مهار ویروس کرونا بهره گرفت.

وی از اعلام آمادگی بیش از 2 هزار بسیجی در سطح شهرستان برای مشارکت در طرح مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: سازماندهی، آموزش و بکارگیری بسیجیان به زودی انجام خواهد شد

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ ابراز داشت: با هماهنگی و همکاری شبکه بهداشت و درمان و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اقداماتی در راستای پیشگیری از جمله ضدعفونی معابر، کمک به فرهنگ سازی و ترویج نکات بهداشتی، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی در بین خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند توسط بسیجیان عزیز شهرستان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به شروع اقدامات خودجوش بسیجیان در برخی نقاط شهرستان افزود: بسیجیان عزیز به صورت تیمی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج در طرح مقابله و مهار کرونا ویروس مشارکت خواهند داشت.

بداغی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های جهادی و شبانه روزی کادر پزشکی در شهرستان، خواستار نهایت همکاری مردم فهیم و ولایی شهرستان با عزیزان حاضر در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا تا مهار و ریشه کنی کامل این ویروس شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات