خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر خبر داد

تعطیلی تمامی روزبازارهای شهرستان ملایر

فرماندار ویژه ملایر از تعطیلی روزبازارهای این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس در شهرستان ملایر تمامی روزبازارها تعطیل شدند.
کد خبر: ۹۲۲۴۳۴۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲

تعطیلی تمامی روزبازارهای شهرستان ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قدرت الله ولدی اظهار داشت: در حال حاضر در ورودی اراک به ملایر کنترل ۲۴ ساعته مسافران و خودروهای ورودی به شهرستان توسط کادر بهداشتی صورت می‌گیرد و مسافران ورودی تب سنجی و غربالگری می‌شوند. 

وی با اشاره به اینکه سه ورودی شهرستان به شدت کنترل شده و خودروهای غیربومی به کمربندی هدایت خواهند شد، تصریح کرد: از روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه، خودروهایی با پلاک غیر از استان همدان که از  سه ورودی همدان به ملایر، بروجرد به ملایر و اراک به ملایر وارد شهرستان شوند، توسط اکیپ‌های ایست و بازرسی به سمت خروجی هدایت شده تا وارد شهرملایر نشوند.

فرماندار ملایر با تأکید بر اینکه امسال ستاد اسکان در شهرستان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تمامی هتل‌ها، خانه‌مسافرها و مهمانپذیرهای ملایر تعطیل و حق پذیرش مسافر ندارند و به تمامی فعالان حوزه گردشگری ابلاغ شده تا از پذیرش مسافر خودداری کنند.

وی از تعطیلی روزبازارهای این شهرستان خبر داد و افزود: به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس در شهرستان ملایر تمامی روزبازارها تعطیل شدند.

ولدی با اشاره به برگزار نشدن مراسم پنجشنبه آخر سال در بهشت هاجر این شهرستان، ادامه داد: در تمامی آرامستان‌ها و بهشت هاجر شهرستان ملایر اعلام شده که مراسمی در پنجشنبه آخر سال نداشته باشند و شهرداری و نیروی انتظامی مسیرهای منتهی به بهشت هاجر را خواهد بست بنابراین به شهروندان توصیه می‌شود از مراجعه به این آرامستان خودداری کنند.

وی با تأکید بر اینکه اجازه ورود به بهشت هاجر ملایر داده نخواهد شد، خاطرنشان کرد: همچنین در اماکنی که هر ساله مراسم چهارشنبه سوری برگزار می‌شد نیز امسال منع ورود دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات