خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد
فرمانده انتظامی استان همدان، از کشف 2 هزار لیتر الکل صنعتی قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۴۳۶۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵

کشف 2 هزار لیتر الکل صنعتی قاچاق در همدانسردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل الکل صنعتی قاچاق از یکی از استان های همجوار به همدان با یک دستگاه وانت نیسان، ماموران یگان امداد شهرستان در سه راهی شهرک فرهنگیان مستقر و حین کنترل خودروهای عبوری این خودرو را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، 2 هزار لیتر الکل صنعتی قاچاق و فاقد مجوز کشف و دو نفر در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 6 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: برخورد پلیس و دستگاه قضائی با قاچاقچیان و محتکران اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم جدی است و شهروندان در صورت داشتن هرگونه اطلاعات و گزارش در این خصوص، با پلیس 110 تماس بگیرند.

سردار کامرانی صالح در بخش دیگری از سخنانش گفت: همچنین در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در یکی از مناطق شهرستان همدان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی نامحسوس و بررسی چگونگی انجام سرقت‌ها توانستند فرد مظنون به سرقت را در شهرک شهید بهشتی شهر همدان شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان داشت: متهم به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار می‌کند که ماموران به به کارگیری اقدامات پلیسی فرد متهم را دستگیر وبه پلیس آگاهی منتقل می‌کنند.

وی گفت: در بازجویی‌های فنی پلیس، متهم به بیش از 60 فقره سرقت از منازل، شامل سرقت طلا و جواهرات، اشیاء قیمتی و لوازم صوتی و تصویری اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه مال باختگان برای شناسایی اموال خود به اداره آگاهی مراجعه کرده‌اند، از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس قدردانی و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیس 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات