نقش کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ایلام در مدیریت بیماری کرونا در استان

احیاء و رفع مشکلات کارخانه تولید الکل کیمیاگران بدره

کارخانه تولید الکل کیمیاگران بدره که روزانه ۴ هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی پایه الکی تولید و روانه بازار می کند، در زمره واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال استان بود که با همت مدیرعامل کارخانه و حمایت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به چرخه فعالیت برگشت.
کد خبر: ۹۲۲۴۴۱۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، کارخانه تولید الکل کیمیاگران بدره که  روزانه ۴ هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی پایه الکی تولید و روانه بازار می کند، در زمره واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال استان بود که با همت مدیرعامل کارخانه و حمایت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به چرخه فعالیت برگشت.

طرح مشکلات این واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان  بخش زیادی از مشکلات پیش روی این واحد مرتفع گردید و تولید خود را با اشتغال مستقیم ۳۵ نفر آغاز کرد.

در حال حاضر فعالیت و تولیدات این کارخانه نقش بسیار مهمی در مدیریت بیماری کرونا در استان ایفا می کند و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تولیدات این واحد جهت ضد عفونی مراکز عمومی و خصوصی استان در راستای مهار ویروس کرونا در مراکز مجاز عرضه خواهد شد.

عبدخانی مدیرعامل کارخانه الکل سازی بدره  گفت: کارخانه الکل سازی بدره با تمام ظرفیت خود در حال تولید الکل بوده و اولویت توزیع ما با هماهنگی نهادهای ذی ربط ، بیمارستانها و مراکز درمانی بهداشتی استان،داروخانه ها و سپس ادارات و مراکز جمعیتی می باشد.

عبدخانی ادامه داد:ما در فرآیند توزیع نقشی نداشته و الکل تولیدی را برای بیمارستانها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و برای داروخانه ها در اختیار معاونت غذا و دارو دانشگاه قرار می دهیم.

وی متذکر شد: ادارات و ارگان هایی که حواله دریافت الکل دریافت کرده اند بعد از تامین الکل مورد نیاز بیمارستانها و داروخانه ها الکل دریافت خواهند کرد.

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه بین وزارت صمت و وزارت بهداشت در خصوص توزیع الکل توسط وزارت صمت در فروشگاه های معتبر و مورد تایید خبر داد.

به گفته عبدخانی از روز چهارشنبه الکل تولیدی مورد نیاز داروخانه های استان در اختیار معاونت غذا و دارو قرار گرفته و بین داروخانه ها توزیع خواهد شد.

این صنعتگر ایلامی در پایان گفت: به مردم استان اطمینان می دهیم که تا شکست کامل این ویروس و پایان بحران کرونا با تمام ظرفیت در کنار شماخواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار