گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن شهر نقنه

با همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر ( علیه السلام) شهر نقنه معابر و اماکن عمومی این شهر گندزدایی و ضدعفونی شد.
کد خبر: ۹۲۲۴۵۰۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری، فرمانده حوزه مقاومت امام محمدباقر (علیه السلام) نقنه در گفتگو با خبرنگار ما از گندزدایی معابر و اماکن این شهر به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

وی افزود: طی هفته گذشته 5 مرحله گندزدایی معابر و اماکن شهر نقنه توسط بسیجیان انجام شد و با توجه به فضای مسموم و جنگ روانی ایجاد شده توسط رسانه های بیگانه  این اقدام موجب  ایجاد رضایت و آرامش خاطر در همشهریان عزیز گردید.

فرمانده حوزه مقاومت امام محمدباقر علیه السلام، در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت و خارج نشدن از منزل افزود: بسیجیان این حوزه با همکاری شهرداری و مرکز بهداشت مردم را به ماندن در منزل و عمل کردن به شعار "هر خانه یک پایگاه سلامت" تشویق و ترغیب کردند.

گفتنی است؛ توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده آب ژاول از دیگر فعالیت های انجام گرفته در جهت مقابله با ویروس کرونا می باشد که توسط حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر ( علیه السلام) نقنه انجام گرفته است.

شهر نقنه از شهرهای شهرستان بروجن می باشد که در 5 کیلومتری شهر بروجن و 65 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

ارسال نظرات