فرمانده سپاه زرندیه در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

ضد عفونی کردن شبانه روزی اماکن و معابر در شهرستان زرندیه/ توزیع بیش از 4000 بسته محلول های ضدعفونی کننده در بین مردم

فرمانده سپاه زرندیه سرهنگ پاسدار حسین روح افزا با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت بسیج برای مبارزه و برکنده شدن بیماری کرونا در کنار سایر مجموعه ها بخصوص شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار داشت : امیدواریم با توجه به ارتباط بسیار نزدیکی با مجموعه شبکه بهداشت و درمان برقرار کردیم ، بتوانیم با استفاده از پتانسیل عظیم بسیج که همیشه در همه میدان ها کمک حال ملت شریف ایران بوده ، بتوانیم در این صحنه هم پیروز میدان باشیم و کرونا را شکست دهیم.
کد خبر: ۹۲۲۴۹۳۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

با شیوع ویروس کووید 19 فرمانده سپاه زرندیه در گفتگو با خبرگزاری بسیج عملکرد این نهاد انقلابی را تشریح کرد. فرمانده سپاه زرندیه سرهنگ پاسدار حسین روح افزا با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت بسیج برای مبارزه و برکنده شدن بیماری کرونا در کنار سایر مجموعه ها بخصوص شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار داشت : امیدواریم با توجه به ارتباط بسیار نزدیکی با مجموعه شبکه بهداشت و درمان برقرار کردیم ، بتوانیم با استفاده از پتانسیل عظیم بسیج که همیشه در همه میدان ها کمک حال ملت شریف ایران بوده ، بتوانیم در این صحنه هم پیروز میدان باشیم و کرونا را شکست دهیم.
فرمانده سپاه زرندیه با بیان اینکه جلسات منظمی در این خصوص در سطح شهرستان و ناحیه شکل گرفته خاطر نشان کرد: بسیج در ابتدای امر تمام تلاش خود را برای پیشگیری از دچار شدن هموطنانمان به این بیماری انجام می دهد و بهترین کاری که باید انجام داد این است که با آگاهی دادن به مردم ، مردم را تشویق به ماندن در منازل بکنیم و به غیر از موارد اضطرار از منازل خود بیرون نیایند.
سرهنگ پاسدار حسین روح افزا با تاکید بر مهمان نوازی بسیار بالای مردم شهرستان زرندیه ، از هموطنان خواست تا به علت همجواری زرندیه با شهرهای کانون ویروس کرونا تا شکست این بیماری ارتباط با خارج از شهرستان به حداقل برسد. وی افزود : بیش از یک هفته است که بخشی از ظرفیت بسیج برای کنترل ورودی ها و خروجی های شهرستان در قالب تورهای ایست و بازرسی استفاده شده و در اکثر نقاط شهرستان با استفاده از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی تست و مشاوره بیش از 3000 نفر را داشته ایم.
این عضو شورای تامین شهرستان زرندیه نظارت و بازرسی از واحد های تولیدی ، داروخانه ها ، واحد های توزیع و فروش مواد ضد عفونی و پمپ بنزین ها را از جمله اقدامات صورت گرفته توسط سپاه شهرستان زرندیه خواند و تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضایی تذکرات لازم داده شده تا ارائه خدمات بهداشتی به نحو شایسته در شهرستان صورت بگیرد و کمک می کنیم که برخوردهای قانونی با افراد سودجو و منفعت طلب و کسانی که از وضعیت موجود سوء استفاده می کنند صورت بگیرد.
حسین روح افزا ضد عفونی کردن شبانه روزی اماکن و معابر ، درب منازل ، پمپ بنزین ها و ... با استفاده از ظرفیت عظیم مردمی بسیج را از جمله اقدامات اساسی و بنیادی برای پیشگیری از این بیماری عنوان کرد که با همکاری مردم ،گروه های خود جوش ، هیئت های مذهبی و موکب های شهرستان صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.
روح افزا توزیع بیش از 4000 بسته محلول های ضدعفونی کننده در بین مردم ، آماده سازی کارگاه تولید ماسک که به زودی راه اندازی خواهد شد را از سایر اقدامات صورت گرفته خواند و با اشاره به استفاده حداکثری از فضای مجازی برای مقابله با این بیماری ، از فعالین فضای مجازی که با همراهی خود فضای روانی خوبی را فراهم کردند تا مسئولین به خوبی بتوانند انجام وظیفه کنند تقدیر و تشکر کرد.
وی در انتها از مجموعه پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با این بیماری با به خطر انداختن جان خود به دنبال حفظ سلامتی هموطنانشان هستند تقدیر و تشکر نموده و تاکید کرد: تا شکست دادن این بیماری در کنار این عزیزان بوده و با نصب العین قراردادن منویات فرمانده معظم کل قوا ان شاء الله وظایفمان را به نحو احسنت انجام داده تا شاهد از بین رفتن این بیماری باشیم .

ارسال نظرات