ضد عفونی کردن اماکن توسط قرارگاه جنگ نوین/ تولید خودرو جدید برای ضدعفونی و رفع آلودگی معابر

قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا، بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی را در شهر مقدس قم دایر کرد و علاوه بر درمان مواد ضد عفونی کننده را نیز به صورت رایگان در اختیار مردم شهرک پردیسان می گذارد.
کد خبر: ۹۲۲۴۹۴۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

 امیر سرتیپ حیدری گفت: سه دستگاه خودروی جدید ضد عفونی و رفع آلودکی کننده معابر و اماکن عمومی در صنایع شهید زرهرن طراحی و تولید شده است که در روزهای آینده از آن استفاده خواهد شد.

ضد عفونی کردن اماکن توسط قرارگاه جنگ نوین/ تولید خودرو جدید برای ضدعفونی و رفع آلودگی معابر


به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بر اساس نیاز قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا و در راستای افزایش تجهیزات ضدعفونی کننده، مهندسین توانمند صنایع شهید زرهرن توانستند سه دستگاه خودروی جدید ضدعفونی کننده با قابلیت های مطلوب رفع آلودگی را تولید کنند.
وی با بیان این که از این خودروها در روزهای آتی برای ضد عفونی کردن معابر عمومی استفاده می شود، ادامه داد: دو دستگاه از این تجهیزات بر روی خودروی سبک با قابلیت پاشش بالغ بر ۲۰ متر و یکی دیگر نیز بر روی خودروی سنگین با قابلیت ۱۵ هزار لیتر و پاشش بیش از ۳۰ متر، اماکن و خیابان های شهری را ضد عفونی خواهد کرد .
امیر سرتیپ کیومرث حیدری تاکید کرد: این پروژهای ضد عفونی کننده، با نام " رازی " در مرکز ساخت، تولید و بهینه سازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش در کمترین زمان ممکن طراحی و تولید شد .

ضد عفونی کردن اماکن توسط قرارگاه جنگ نوین/ تولید خودرو جدید برای ضدعفونی و رفع آلودگی معابر


وی افزود: نیروی زمینی ارتش از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا با تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس منحوس در تمامی شهرهای کشور، ضد عفونی و رفع آلودگی معابر و خیابان ها را در دستور کار خود قرارداد و همچنین با در اختیار گذاشتن بیمارستا های هاجر و خانواده نقش موثری را در کنترل و درمان بیماری کرونا داشته است .
فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین اضافه کرد: قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا، بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی را در شهر مقدس قم دایر کرد و علاوه بر درمان مواد ضد عفونی کننده را نیز به صورت رایگان در اختیار مردم شهرک پردیسان می گذارد.
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی شهرها خاطرنشان کرد: در تمامی شهرها موضوع ضد عفونی کردن اماکن توسط قرارگاه جنگ نوین نزاجا انجام می شود، همچنین چندین مرحله معابر، خیابان ها، اماکن عمومی و دولتی شهر مقدس قم تحت عنوان عملیات حضرت علی ابن ابی طالب(ع) ضد عفونی شده است

ارسال نظرات
آخرین اخبار