خبرهای داغ:
مدیر مخابرات منطقه همدان:

100 گیگ اینترنت اهدایی مخابرات تا پایان اسفند ماه 98 اعتبار دارد

مدیر مخابرات منطقه همدان گفت :در پنل مشتریان اینترنت مخابرات آیتمی بنام «درخانه بمانیم» وجود دارد که 100گیگ اینترنت برای همه آنها فعال شده و تا پایان اسفند ماه 98 اعتبار دارد.
کد خبر: ۹۲۲۵۰۳۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹

100 گیگ اینترنت اهدایی مخابرات تا پایان اسفند ماه 98 اعتبار داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدعلی گرزین با اشاره به چگونگی فعال شدن و تاریخ اعتبار 100 گیگ اینترنت اهدایی مخابرات اظهار داشت: این حجم اینترنت در حال حاضر برای همه مشترکین  ADSLمخابرات فعال است و تا پایان اسفندماه سال جاری اعتبار دارد.

وی گفت: این 100 گیگ به صورت بین‌الملل بوده درصورتی که مشتریان از سایت‌های داخلی بخواهند استفاده کنند این 100 گیگ تا400 گیگ افزایش خواهد یافت.

مدیر مخابرات منطقه همدان در خصوص اختلال در 2020 افزود: هرچند ما تعداد نفرات پاسخگو در 2020 را افزایش دادیم اما با توجه به حجم بالای تماس‌ها بازهم با اشغال خطوط و معطلی آنها مواجه هستیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما به مشتریان عزیز مخابرات این است که سایت ADSL.TCI.IR پاسخ تمام سوالات مشترکین را در دل خود جای داده و مشتریان به جای تماس با 2020 می‌توانند به این سایت مراجعه کنند وضمن گرفتن پاسخ سوالات خود از میزان حجم مصرفی اینترنت نیز باخبر شوند.

گرزین ضمن اشاره به پویش «درخانه می‌مانیم» گفت: تمام امکانات مخابرات منطقه همدان را بسیج کرده‌ایم تا هم استانی‌ها نیازی به خروج از منزل برای انجام کارهای خود نداشته باشند و بتوانند امور جاری خود را از طریق اینترنت انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات