اولویت اول در سپاه و بسیج مقابله با ویروس کروناست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت: در سپاه و بسیج اولویت مقابله با ویروس کروناست.
کد خبر: ۹۲۲۵۱۵۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
اولویت اول در سپاه و بسیج مقابله با ویروس کروناستبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در قرارگاه شفا سپاه ناحیه شاهرود با حضور اعضا با بیان اینکه اولویت اول در سپاه و بسیج مقابله با ویروس کروناست و باید در این راستا برنامه ریزی و حرکت کرد افزود: تمام تلاش کارکنان و بسیجیان در راستای خدمت رسانی به مردم در مقابله با ویروس کرونا است و همه اعضا باید در این مسیر حرکت کنند.
وی با بیان اینکه ضدعفونی معابر شهری و روستایی از اقدمات بسیج و سپاه است گفت: تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و سبد کالا بین خانوار‌های آسیب پذیر جامعه و ثبت نام برای ارائه خدمات سلامت و جلب کمک‌های مردمی در راستای پشتیبانی در راستای مقابله با کرونا از دیگر اقدمات سپاه ناحیه شاهرود است.
در این جلسه مسئولین کمیته‌ها به ارائه گزارشی از اقدمات انجام شده تاکنون پرداخته و بر آمادگی لازم برای خدمت رسانی به مردم در مقابله با این ویروس منحوس تاکید کردند.
لازم به ذکر است قرارگاه شفا در راستای مقابله با ویروس کرونا با دستورالعمل‌های ابلاغی سپاه تشکیل شده و در راستای کمک به پیشبرد اهداف شهرستانی و سازمانی فعالیت می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار