خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

کارگاه تولید ماسک گروه جهادی بقیه‌الله (عج) نهاوند افتتاح شد

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از افتتاح کارگاه تولید ماسک گروه جهادی بقیه‌الله (عج) شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۵۳۰۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

کارگاه تولید ماسک گروه جهادی بقیه‌الله (عج) نهاوند افتتاح شدسرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به افتتاح کارگاه تولید ماسک گروه جهادی بقیه‌الله (عج) اظهار داشت: در پی شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان نهاوند، گروه‌های جهادی به صورت خودجوش و آتش به اختیار اعلام آمادگی کردند و هرکدام در راستای مقابله با شیوع و رفع مشکلات، اقداماتی را در عرصه‌ گندزدایی و ضدعفونی، تولید ماسک، تهیه توزیع اقلام بهداشتی و ... را انجام دادند.

وی با بیان اینکه ‌گروه جهادی بقیة الله (عج) نیز اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک کرده است، گفت: این گروه جهادی با حمایت سپاه و بسیج و با کسب مجوزهای لازم از شبکه بهداشت و درمان نهاوند فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه نهاوند تصریح کرد: هزینه‌های تأمین و خرید اجناس مورد نیاز این کارگاه کاملاً به صورت مردمی و توسط اعضا و سرگروه‌های این گروه جمع‌آوری و هزینه می‌شود .

وی اظهار داشت: این گروه جهادی در قالب سه شعبه در مسجد محمدیه، حوزه علمیه خواهران و پایگاه مقاومت روستای توانه فعالیت می‌کند و روزانه بیش از ۲ هزار ماسک تولید و در سطح شهرستان توزیع خواهد کرد .

مختاری ابراز داشت: قرار است در فاز اول فعالیت گروه جهادی بقیة‌الله (عج) تعداد ۸۰ هزار ماسک تولید و در شهرستان عرضه شود .

وی تأکید کرد: این ماسک‌ها با نظارت مستقیم شبکه بهداشت و درمان به صورت کاملا بهداشتی و استریل شده تولید و توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان اضافه کرد: سپاه ناحیه نهاوند آمادگی لازم را برای کمک به شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا دارا است و به طور قطع تا نابودی کامل این بیماری در کنار مردم و عوامل شبکه بهداشت خواهد بود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار