به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه ، به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و کمبود ماسک و لباس های بهداشتی ، خانواده صولتی با به کارگیری 15 نفر از خانم های سرپرست خانوار اقدام به راه‌اندازی ۲ کارگاه تولید ماسک و لباس‌های حفاظتی بیمارستانی در شهر پرندک شهرستان زرندیه کرده است.
کد خبر: ۹۲۲۵۵۲۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

راه‌اندازی دو کارگاه تولید ماسک و لباس‌های حفاظتی بیمارستانی در شهر پرندکبه گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه ، به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و کمبود ماسک و لباس های بهداشتی ، خانواده صولتی با به کارگیری 15 نفر از خانم های سرپرست خانوار اقدام به راه‌اندازی ۲ کارگاه تولید ماسک و لباس‌های حفاظتی بیمارستانی در شهر پرندک شهرستان زرندیه کرده است.
صولتی سرپرست این دو کارگاه در دیدار با مسئولین سپاه زرندیه با تاکید بر اینکه کارکنان این کارگاه ها همپای پزشکان و پرستاران در مراکز درمانیدر دو شیفت کاری فعالیت دارند ، اظهار داشت : روزانه بین 4۰۰ تا ۵۰۰ دست لباس حفاظتی بیمارستانی و 5000 ماسک در این دو کارگاه تولید می‌شود.
وی با یاد آوری این مطلب که این کارگاه ها توانایی تولید لباس های بهداشتی یکبار مصرف ، کلاه یکبار مصرف پزشک و بیمار ، ماسک و... را دارد خاطر نشان کرد : با کمبود مواد اولیه از جمله پارچه و کش مواجه هستیم و با برطرف شدن مشکلات از جمله کمبود مکان جهت بسته بندی کردن و دپو لوازم تولید شده و تهیه چرخ های بیشتر ، می توانیم خدمات بهتری را برای هموطنانمان جهت مقابله با ویروس کرونا داشته باشیم.
سرپرست این دو کارگاه در انتها ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین سپاه شهرستان زرندیه که با سرکشی خود از این دو کارگاه روحیه تازه ای به کارکنان آن دادند ؛ با تاکید بر اینکه تمامی لوازم بهداشتی تولیدی در این مکان ، برای استریل کردن به کارخانه الهام طب ارسال می شود تصریح کرد : تمام تلاشمان را می کنیم تا تولیدی های این دو کارگاه بدون هیچ خدشه ای و با سلامت کامل روانه بازار شود و اظهار امیدواری کرد مسئولین با مهار نوسان بالای قیمت در بازار ، کمک شایان توجهی را برای چنین کارگاه های کوچکی انجام دهند.

ارسال نظرات