فرمانده سپاه الغدیر خبر داد؛

توزیع 2400 بسته کمک معیشتی بین اقشار آسیب پذیر در یزد

فرمانده سپاه الغدیر یزد از تهیه و توزیع دو هزار و چهارصد بسته کمک معیشتی به اقشار آسیب پذیر جامعه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۵۶۵۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،فرمانده سپاه الغدیر اظهار داشت: سپاه الغدیر یزد همواره کمک به اقشار مختلف در مواقع بحرانی را یکی از اولویت‌های اجرایی خود می داند.همانطور که در بحران سیل، اقشار مختلف سپاه الغدیر با حمایت مردم استان یزد به کمک سیل زدگان جنوب کشور رفتند، امروز هم با افتخار به یاری مردم استان آمده و سعی دارد با استفاده از تمام ظرفیت انسانی و اجرایی خود در برابر این بحران زیستی مقابله کند.

سرهنگ پورشمسی تهیه و توزیع دو هزار و چهارصد بسته کمک معیشتی (شامل دو هزار و صد بسته از سوی سپاه و 300 بسته از سوی بسیج) به اقشار آسیب پذیر جامعه که در تعطیلی‌های ناشی از شیوع کرونا ویروس دچار مشکل شدند را از جمله اقدامات انجام شده دانست و افزود: ارزش هر بسته کمک معیشتی پنج میلیون ریالی است که به صورت رایگان در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

پورشمسی تهیه و توزیع ۹ تن آرد به نانوایان به منظور تأمین نان مورد نیاز ویژه اقشار آسیب پذیر را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: این اقدامات و خدمات سپاه با حمایت خیرین بومی انجام شده و می‌شود.

وی در پایان با بیان این‌ که سپاه با تمام توان تا ریشه کن کردن این ویروس نوظهور در کنار مردم می‌ماند، اعلام کرد: مقابله با شیوع کرونا مستلزم همکاری و همراهی تمام مردم است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات