ضدعفونی معابر میانکوه ؛

ضدعفونی معابر شهری میانکوه اردل

باتوجه به شیوع ویروس منحوس کرونا بسیجیان معابر عمومی پر تردد و پمپ بنزین شهر میانکوه شهرستان اردل گندزدایی و ضدعفونی کردند.
کد خبر: ۹۲۲۵۶۵۸
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

  به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا، اکیپ های مجهز به امکانات و مواد ضدعفونی کننده سپاه ناحیه مقاومت اردل،بسیجیان و شهرداری شهر میانکوه با همکاری مرکز بهداشت، معابر و فضاهای عمومی و پمپ بنزین و خیابان و کوچه های پر تردد سطح شهر میانکوه را گندزدایی و ضدعفونی کردند.

سپاه ناحیه بر اساس وظیفه ذاتی برای تأمین سلامت آحاد مردم مومن و ولایتمدار، وارد این عرصه شده و در کنار فعالان در جامعه ، پزشکان، پرستاران، بهداشت و درمان و سایر حوزه ها، با اکیپ های مجهز به امکانات و مواد ضدعفونی کننده برای ضدعفونی پیاده رو ها، اماکن و معابر عمومی سطح شهر همواره در خط مقدم دفاع و صیانت از امنیت و آسایش هموطنان عزیز در صحنه حضور عملی دارد.

پاکسازی، ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و روستای مستلزم یک همت جمعی است و همه باید در این زمینه احساس مسئولیت داشته باشند دراین راستا دستگاه خودروی سبک و سنگین سپاه و دستگاه خودروی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ، تا ریشه کنی ویروس کرونا، برای گندزدایی و ضدعفونی  آمادگی لازم را دارند.

ارسال نظرات