به همت بسیج کارگران و کارخانجات استان مرکزی:
رزمایش بیوولوژیکی مبارزه با کرونا با مشارکت دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی و جهادی به مدت دو روز در استان مرکزی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۲۶۴۲۶
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و لزوم فراگیری آموزش های لازم و راه های مقابله به آن، به همت بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی رزمایش بیوولوژیکی مبارزه با کرونا با مشارکت دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی و جهادی به مدت دو روز در استان مرکزی برگزار گردید.

ربیعی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان مرکزی گفت: در این رزمایش و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با هماهنگی اداره بهداشت استان مرکزی حدود هزار خانوار در استان مورد غربالگری کرونا قرار گرفتند.

ربیعی افزود: از دیگر محورهای این رزمایش عملیات گند زدایی از سطح شهر ها بود که با هماهنگی های انجام شده  گندزدایی شهر اراک نیز انجام پذیرفت.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان مرکزی تسریح کرد: در این رزمایش علاوه بر آموزش های لازم به مردم، بیش از سی هزار بسته مواد ضد عفونی کننده، شامل ماسک الکل و مواد ضدعفونی کننده سطوح در بین مردم توزیع گردید.

انتهای پیام/

عکسها : 
ارسال نظرات