خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

سپاه و بسیج با تمام توان آماده خدمات‌رسانی به مردم در بحران‌ها است

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بابیان اینکه سپاه و بسیج با تمام توان آماده خدمات‌رسانی به مردم در تمامی بحران‌ها است، گفت: مدیران شهرستان باید باروحیه جهادی نسبت به انجام مأموریت‌های محوله و همچنین عادی‌سازی و آرام‌سازی جامعه کمک کنند.
کد خبر: ۹۲۲۶۴۵۰
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

سپاه و بسیج با تمام توان آماده خدمات‌رسانی به مردم در تمامی بحران‌ها استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ علی مختاری در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا در شهرستان نهاوند اظهار کرد: مجموعه سپاه و بسیج شهرستان یک هزار ۲۸۰ نیروی آموزش‌دیده برای انجام اقدامات پیشگیرانه در نهاوند دارد که بنا به درخواست شبکه بهداشت و درمان با توجه به توافق‌نامه سازمان بسیج و وزارت بهداشت در اختیار کادر درمان قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اقدامات جهادی بسیجیان در راستای مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: خوشبختانه قرارگاه‌های مختلفی که در سپاه ناحیه تشکیل‌شده نسبت به تهیه و تولید ماسک، تهیه بسته‌های غذایی برای افراد کم برخوردار، ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی در شهر و روستا وارد عمل شده و تا تحقق شکست ویروس کرونا پای‌کار خواهد ماند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بابیان اینکه سپاه و بسیج با تمام توان آماده خدمات‌رسانی به مردم در تمامی بحران‌ها است، گفت: مدیران شهرستان باید باروحیه جهادی نسبت به انجام مأموریت‌های محوله و همچنین عادی‌سازی و آرام‌سازی جامعه کمک کنند و در میدان بمانند تا با توجه به شواهد موجود در مبارزه بیولوژیکی با این ویروس موفق باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط موجود در کشور و به‌تبع آن در شهرستان شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به در نظر گرفتن داروخانه کشیک علاوه بر ۴ داروخانه شبانه‌روزی فعال در ایام تعطیل اقدام کند تا شاهد تجمع و صف در داروخانه‌های موجود نباشیم.

مختاری افزود: در بحث روستاهای کانون تجمع مسافران و میهمانان نورزی اقدامات پیشگیرانه نظیر شناسایی خانواده‌ها و همچنین کنترل آنها باید در اولویت کار باشد تا شاهد رشد آمار مبتلایان در شهرستان نباشیم در این راستا نیز ظرفیت بسیج به همراه خانه‌های بهداشت روستایی می‌تواند اثربخش باشند.

وی در پایان تصریح کرد: به لحاظ اجرای هرچه بهتر و دقیق‌تر مصوبات ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا در شهرستان در هر روستا یک قرارگاه پیشگیرانه با حضور رئیس شورا، دهیار، فرمانده پایگاه بسیج و بهورز روستا تشکیل شود تا اقدامات موجود در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان باقدرت و انسجام بیشتر پیگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار