نقاهتگاه جامعه پزشکی ویژه بیماران کرونایی در یزد آغاز بکار کرد

رئیس بسیج جامعه پزشکی یزد با اشاره به ضرورت تداوم مراقبت برای بیماران بهبود یافته کرونا در استان، گفت: نقاهتگاه شهدای جامعه پزشکی یزد، ویژه بهبود یافتگان کرونایی در این استان راه‌اندازی و آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۹۲۲۶۵۳۶
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، "سعید ذاکر" با اشاره به اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌های اجرایی و انسانی برای مقابله با شیوع کرونا در استان یزد، اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی استان یزد علاوه بر برپایی ۱۸ ایستگاه تب سنجی در مبادی ورودی شهر‌های استان به منظور تداوم مراقبت‌های پزشکی و درمانی نقاهتگاه ویژه بهبودیافتگان کرونا در یزد راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: این نقاهتگاه به منظور قرنطینه کردن بیماران کرونایی که بنا به تشخیص پزشک از بیمارستان مرخص شدند ایجاد شده و امیدواریم بتوانیم با این اقدام چرخه شیوع کرونا ویروس را در استان یزد قطع کنیم.

رئیس بسیج جامعه پزشکی یزد با بیان این‌که نقاهتگاه موقتی بوده و از امروز ۲۸ اسفند ماه در استان دایر است، گفت: این نقاهتگاه ظرفیت پذیرش ۶۰ نفر را دارد که بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده هر بیمار حداکثر پنج روز تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

ذاکر در پایان با بیان این‌که برخورداری از دو بخش زنان و مردان را یکی از ویژگی‌های این نقاهتگاه موقت در استان یزد دانست و بیان کرد: نقاهتگاه موقت ویژه بهبود یافتگان کرونا در استان طی دو شیفت صبح و عصر در محل مجموع ورزشی طلائیه واقع در کنارگذر اصلی استان، آماده ارائه خدمت به شهروندان یزدی است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار