خبرهای داغ:

رزمایش قرارگاه پدافند زیستی بسیج در شادگان

فرمانده حوزه یک شهری بیت المقدس از برگزاری رزمایش سراسری جهت ضد عفونی و گندزدایی اماکن و نقاط آلوده شهرستان توسط بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۶۷۵۱
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان ؛جنامی فرمانده حوزه یک شهری بیت المقدس از برگزاری رزمایش سراسری جهت ضد عفونی و گندزدایی اماکن و نقاط آلوده شهرستان توسط بسیجیان خبر داد.

ایشان عنوان کردند به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گندزدایی سراسری مکان های عمومی شهرستان توسط بسیجیان حوزه شهری باهشت گروه ازگروه های حوزه شهری ونیزسازماندهی بقیه گروهای مردمی درسطح شهر ودرکنار آنها بودن بسی امیدبخش بود.

در ادامه بیان کردند؛ضمنا از اولین روز اعلان ورود این بیماری تیم ها بصورت شیفتی وتقسیم بندی شده کارضدعفونی معابر و باجه ها ، درب بانک ها ، معابر پرتردد ، اماکن عمومی دردستور کار قرارگرفت ،سپاه درکنار کارکنان زحمتکش شبکه بهداشت و درمان و دیگر ادارات تا شکست این ویروس منحوس به فعالیت جهادی خود ادامه میدهد.

در پایان از تمامی مردم شهرستان شادگان درخواست داشتند با در منزل ماندن کمک شایانی به نیروهای بهداشتی و نظامی شهرستان خواهند کرد تا این ویروس را بتوانیم براحتی و بزودی بحول الله شکست بدهیم و همچنین با توجه به در پیش بودن تعطیلات ایام نوروز از مردم درخواست کردند که بجز موارد ضروری از شرکت در مراسمات، سفرها و مهمانی ها خوداری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها