خبرهای داغ:

برگزاری رزمایش بزرگ جهادی ضد عفونی هندیجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، رزمایش پدافند زیستی بیولوژیکی (ضدعفونی هندیجان)با همت بسیجیان گروه های جهادی ، ناحیه سپاه، گردان های عملیاتی امام رضا (ع)و بیت المقدس و کشاورزان بزرگوار و نظام صنفی کشاورزی ، ناو گروه رزمی سید الشهدا (ع)نیروی دریایی سپاه و بسیج سازندگی ناحیه و اورژانس ۱۱۵ودیگر ادارات برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۲۶۷۵۳
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان اظهار کرد : یکی از عمده کارهای مهم در راستای خدمات رسانی به مردم در مقابله با ویروس منحوس کرونا ، اجرای رزمایش گندزدایی و ضد عفونی سطح شهرستان بود که با همراهی مردم شهرستان با بهترین کیفیت انجام گرفته شد.

وی افزود : کشاورزان پرتلاش و زحمتکش هندیجان تراکتورهای خود را برای خدمت به مردم در ضدعفونی محیط شهرستان با شور و اشتیاق انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی بابیان خدمات رسانی برای رفاه حال مردم با تلاش سپاه و بسیج هندیجان گفت: ضدعفونی معابر و خیابان ها و کوچه ها و با همت گروه های جهادی بسیج شهرستان هندیجان و همچنین همراهی مردم با رعایت بهداشت برای پیشگیری از ویروس کرونا اجرا شد که با امید به خداوند متعال ادامه پیدا خواهد کرد.

 

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: کار ضدعفونی سطح شهرستان با یک اقدامی هماهنگ شده و با برنامه ریزی بصورت گروهی برگزار که مردم شهرستان از عوامل اجرایی این رزمایش تقدیر و تشکر نمودند.

 

وی بااشاره به آمادگی سپاه و بسیج برای خدمات رسانی بیشتر به مردم بیان کرد : نیروهای سپاه و بسیج با پیروی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در هر شرایطی آماده خدمات رسانی به مردم شریف هستند و با همت و تلاش و همدلی انشالله ویروس کرونا ریشه کن خواهد شد و شهرستان هندیجان با اقدامات خوب در پیشگیری از ویروس کرونا با رعایت بهداشت کارهای ضدعفونی در حال انجام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار