خبرهای داغ:
استاندار همدان خبر داد

کاهش بیش از ۷۰ درصد ترددها و سفرها در همدان

استاندار همدان گفت: به‌صورت میانگین بیش از ۷۰ درصد در ترددها و سفرها کاهش داشتیم که می‌تواند بسیار کمک کننده باشد ضمن اینکه مقرر شد از امروز تمام مراکز جمعیتی، پاساژها و اماکن عمومی که می‌تواند موجب تجمع باشد تعطیل شود.
کد خبر: ۹۲۲۶۹۶۴
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳

کاهش بیش از ۷۰ درصد ترددها و سفرها در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدسعید شاهرخی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان همدان اظهار کرد: قدم اول برای جلوگیری از شیوع کرونا پیشگیری است که در بحث پیشگیری اطلاع‌رسانی بسیار مهم است و باید توجه شود تا به افکار عمومی آسیب وارد نشود.

وی بابیان اینکه نکته مهم در امر پیشگیری از شیوع کرونا همراهی و همکاری مردم است، گفت: از مردم استان همدان خواهش کردیم به مدت دو هفته در منزل بمانند و تنها برای تهیه مایحتاج عمومی آن هم به‌صورت مدیریت‌شده از منزل خارج شوند.

استاندار همدان تصریح کرد: طبق آنچه به فرمانداران ابلاغ شد تا نیمه فروردین ماه واحدهای تجاری، مراکز جمعیتی و موزه‌ها به جز مراکزی که مایحتاج مردم را تأمین می‌کنند مثل نانوایی‌های و سوپرمارکت‌ها تعطیل هستند.

شاهرخی تأکید کرد: به‌صورت میانگین بیش از ۷۰ درصد در ترددها و سفرها کاهش داشتیم که می‌تواند بسیار کمک کننده باشد ضمن اینکه مقرر شد از امروز تمام مراکز جمعیتی، پاساژها و اماکن عمومی که می‌تواند موجب تجمع باشد تعطیل شود.

وی اضافه کرد: متأسفانه با توجه به شلوغی روزهای پایانی سال شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا در همدان هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات