سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، تحقق جهش تولید را عامل استقلال و خودکفایی و افزایش توان صادرات کشور دانست.
کد خبر: ۹۲۲۷۲۲۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: امسال با توجه به اینکه با نام و یاد آل الله به ویژه باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) و رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) آغاز شد و با نزول برکات الهی از آسمان همراه بوده، نشانه نزول رحمت بر امت اسلامی است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، با اشاره به شعار امسال خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب سال گذشته را نیز با عنوان رونق تولید نامگذاری کردند و سال‌های گذشته نیز با نام‌های اقتصادی نامگذاری شده و جهش تولید متفاوت از رونق تولید است و بر همین اساس کشور باید با به کارگیری ظرفیت‌ها و نیروی انسانی و همچنین استعداد‌های نهفته‌ای که در جوانان وجود دارد، در ابعاد مختلف نیاز بشری چه نیاز جامعه اسلامی و جامعه انسانی را در عرصه‌های، کشاورزی، صنعت پزشکی و ... تامین نماید.

جمشیدی در ادامه گفت: ایران اسلامی می‌تواند با شتاب و جهش در تولیدات نیاز بشری، کشور را در تامین مایحتاج مستقل سازد و با جهش تولید، توان صادرات را نیز در این عرصه افزایش دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد با توجه به شعار سال گذشته، گفت: در سال ۹۸ رونق تولید شاید نیاز داخل کشور را پوشش می‌داد، اما جهش تولید نگاه ژرف دارد و شتاب در صادرات را نیز مدنظر خواهد داشت.

وی همچنین گفت: بیش از نیمی از دوران رهبری فرزانه امام خامنه‌ای به نام‌های اقتصادی نامگذاری شده است و این دلیلی بر رونق بازار داخلی و خودکفایی در تولید است.

جمشیدی همچنین گفت: ملت، مسئولین و قوای سه‌گانه باید با توجه به تولید ملی، گام موثری بردارند و اگر نقصی هم در تولیدات داخلی است مردم با تحمل و تذکر کیفیت این محصولات را افزایش دهند تا جهش تولید به صورت یک گام عملی در بطن جامعه هویدا شود.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد در پایان با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این زمینه گفت: سپاه نیز تاکنون در همه جهات چه در امور نظامی و چه در حوزه سازندگی و عمرانی، پیش گام و پیشتاز بوده و همچنان بایستی با نگاه انقلابی و روحیه جهادی همچون گذشته، ولی با شتاب بیشتر و همچنین با استفاده از ظرفیت اقشار مختلف و بسیجیان، جهش تولید را به معنای واقعی کلمه به مرحله اجرا برساند.

ارسال نظرات