خبرهای داغ:
ظرفیت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید دقایقی ناحیه بهبهان برای شکست بیماری کرونا پای کار آمد.
کد خبر: ۹۲۲۷۲۲۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان ، قبل از دستور مقام معظم رهبری(ره) به ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر تشکیل قرارگاه بهداشتی و درمانی به صورت خودجوش و آتش به اختیار اقدام به تشکیل دو قرارگاه فرعی بنام های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بدر شد که این دو قرارگاه فرعی با تقسیم کار و بکارگیری توان و ظرفیت پایگاهها، مساجد و طلاب، گروه های جهادی و همچنین استفاده از وسایل مردمی و شخصی این عزیزان از جمله: پمپ های سم پاش، تعدادی بالغ بر 25 دستگاه تراکتورهای مجهز به مخازن سم پاشی، وسایل نقلیه موتوری و... با تعامل و همکاری عزیزان شهرداری، هیئت فاطمیون، طلاب عزیز و... اقدام به تهیه محلول های ضد عفونی برای گندزدایی خیابان ها، معابر، خودپردازها، وسایل نقلیه مردم، اماکن، منازل، مدارس، بیمارستانها و همه مکان های عمومی شده است که بیش از دو هفته از ساعت 21:30 تا پاسی از شب و بعضاً تا صبح در سه ایستگاه مستقر و اقدام به ضدعفونی و مقابله با کرونا می شود.
ستوانسوم بسیجی غلامعباس پورزارع گفت: پس از فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی جهت تحقق فرامین ایشان بر آن شدیم یک قرارگاه پدافند زیستی را برای دفاع بیولوژیکی تحت عنوان قرارگاه بهداشتی و درمانی شهید دقایقی تشکیل دهیم تا تمام ظرفیت و توان قرارگاه های فرعی را به صورت واحد زیر نظر این قرارگاه حوزه ای با ساز و کاری جدید سازماندهی کرده و در حوزه سلامت و ایمنی جانی همشهریان عزیز به نوبه خود تاثیرگذار باشیم.
سرپرست حوزه مقاومت شهید دقایقی بهبهان در پایان اظهار داشت: بسیجیان عزیز به عنوان مدافعان سلامت علاوه بر اقدامات ذکر شده، تهیه و توزیع ماسک، الکل، دستکش، بسته های بهداشتی و... را در دستورکار خود قرار دادند و ان شاءالله تا شکست کامل این بیماری منحوس، همراه و در کنار شهروندان عزیز خواهند بود و از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

 

همچنین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید دقایقی ناحیه بهبهان با حضور فرماندهان و مدیران بسیج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهبهان، مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید دقایقی این ناحیه برگزار شد.
این مراسم با حضور فرمانده سپاه ناحیه بهبهان، مسئول حفاظت اطلاعات ناحیه، مدیر بازرسی و انتصابات ناحیه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهید دقایقی، فرماندهان پایگاههای مقاومت، فرماندهی گردان بیت المقدس شهید پیش بهار و مدیران شعب این حوزه در سالن جلسات حوزه مقاومت شهید دقایقی برگزار شد.
در این جلسه فرمانده سپاه ناحیه بهبهان ضمن خوش آمدگویی به حضار، بر لزوم آمادگی بیش از پیش بسیج علاوه بر برنامه های دفاعی تاکید کردند و اظهار داشتند بسیج باید نقش آفرین در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، امداد رسانی، سلامت و... باشد.
سرهنگ پاسدار خیران پور پس از تشریح کامل این موضوع و بیان انتظارات از پایگاههای مقاومت از زحمات سرهنگ دوم پاسدار محمدتقی رهی در سمت فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید دقایقی تجلیل کرده و ستوانسوم بسیجی غلامعباس پورزارع را با اهداء حکمی به عنوان سرپرست این حوزه منصوب و معرفی نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها