خبرهای داغ:
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه ۵۳ منطقه حاشیه ای و کم برخوردار همدان زیر پوشش طرح‌های ویژه مقابله با کرونا قرار گرفته است، گفت: ۱۴ هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی و ۳۸ هزار و ۵۲۴ ماسک به صورت تکی در مجموع به ارزش بیش از ۱۳۲ میلیون تومان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۲۷۳۱۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

توزیع ۱۴۲۰۰ بسته بهداشتی در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیاوانا صلح میرزایی با بیان اینکه در راستای مقابله با شیوع کرونا و گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی ۱۳۵ مسجد در این استان ضدعفونی شد، اظهار کرد: در عین حال ۲ نوبت گرمخانه، یک نوبت زندان و ۱۹ بار هم سایر اماکن توسط ۲۰۵ داوطلب این نهاد ضدعفونی شدند.

وی اضافه کرد: ۴۰۹ داوطلب جمعیت هلال احمر این استان نیز تاکنون ۱۷۰ معبر و خیابان همدان به مسافت ۵۲۰ کیلومتر را ضدعفونی کردند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار داشت: در راستای ضدعفونی و گندزدایی وسایل نقلیه عمومی نیز ۱۴ نیروی این سازمان هشت دستگاه خودرو را ضد عفونی کردند.

وی ادامه داد: داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان همچنین اقدام به تهیه و تولید ۳۰ هزار عدد ماسک مورد نیاز شهروندان و توزیع هزار و ۷۰۲ بسته و سبد معیشتی به ارزش ۱۹۸ میلیون تومان کردند.

صلح میرزایی با بیان اینکه ۵۳ منطقه حاشیه ای و کم برخوردار همدان زیر پوشش طرح‌های ویژه مقابله با کرونا قرار گرفته است، گفت: ۱۴ هزار و  ۲۰۰ بسته بهداشتی و ۳۸ هزار و ۵۲۴ ماسک به صورت تکی در مجموع به ارزش بیش از ۱۳۲ میلیون تومان توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات