در شهرستان بروجن انجام شد؛

توزیع بیش از1000بسته بهداشتی و معیشتی

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بروجن از توزیع بیش از یک هزار بسته بهداشتی و معیشتی در شهرستان بروجن خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۷۴۰۹
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ سرهنگ دوم پاسدار اسماعيل عظيمي در گفتگو با خبرنگار بسیج، به تشریح اقدامات بسیجیان شهرستان برای شکست کرونا پرداخت و گفت: از همان روزهای اول شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشور، قرارگاه بسیج شهرستان فعال و با تشکیل جلسات متعدد با مسئولان و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، برای مقابله با کرونا،بسیج و سپاه اقدامات خود را در سطح شهرستان آغاز کرد.   

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بروجن به تشکیل کار گروه های چهارگانه شهرستانی در راستای کمک به شبکه بهداشت و درمان  اشاره کرد و راه اندازی کارگاههای خیاطی در شهرهای بلداجی ، نقنه و بروجن برای تولیدماسک بعنوان اولین شهرستان دراستان را از جمله اقدامات اولیه بسیجیان این شهرستان عنوان کرد.

سرهنگ عظيمي به فعالیت بسیجیان پایگاه های مقاومت برای ضدعفونی معابر پر تردد شهری و روستایی اشاره کرد و گفت:افزون بر200 بسیجی اماکن عمومی ، مراکز درمانی، پمپ های بنزین و گاز، بلوار ها، خبایانها،کوچه ها و درب منازل درسطح شهر ها، شهرک ها و روستای شهرستان را به صورت منظم ضد عفونی  می کنند.

 وی به توزیع محلول های ضدعفونی کننده اشاره کرد و افزود: بیش از4هزارلیترآب ژاول در اختیارحوزه های مقاومت بسیج برای ضدعفونی شهرها و روستاها قرار گرفته است همچنین در مکان های تعیین شده  مایع ضد عفونی در اختیار مراجعه کنندگان نیز قرار می گیرد.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بروجن به اهمیت برنامه های معنوی و اطلاع رسانی اشاره کرد و تهیه  و توزیع پوسترهای حاوی نکات ایمنی برای مقابله با کرونا و توصیه به خانه نشینی ، همچنین  تهیه و تقدیم ادعیه از جمله دعای هفتم صحیفه سجادیه برای قرائت در منازل را از دیگر برنامه های این ناحیه عنوان کرد.

وی به توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی،برای رفع آلودگی محیطی اشاره کرد گفت: بیش از1000بسته بهداشتی ومعیشتی در نیازمندان و افرادی که با گسترش ویروس کرونا دچار مشکل مالی شدند تقدیم شد.

سرهنگ عظيمي به فعالیت خواهران بسیجی در تولید ماسک و طرح غربالگری  اشاره کرد و افزود: خواهران بسیجی درطرح غربالگری و بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا و ثبت مشخصات 110هزارنفر از مردم شهرستان در سامانه سیب بهداشت و درمان با مراکز بهداشتی شهرستان همکاری دارند.

وی با  اشاره به همدلی بین مردم  و مسئولان در سطح شهرستان اشاره کرد و از تعطیلی خودجوش کسبه و بازاریان شهرستان برای مقابله با ویروس منحوس کرونا تقدیر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار