خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید «بابایی» روستای گراچقا همدان خبر داد

ضدعفونی معابر روستای گراچقا به‌همت بسیجیان/ بسیج در همه عرصه‌های جهادی پیش قدم است

فرمانده پایگاه شهید بابایی روستای گراچقا همدان با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های جهادی پیش قدم است، گفت: فعالیت بسیجیان پایگاه شهید «بابایی» در ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های اصلی روستای گراچقا شهرستان همدان در ایام تعطیلات همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۲۷۵۰۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

ضدعفونی معابر روستای گراچقا به‌همت بسیجیان/ بسیج در همه عرصه‌های جهادی پیش قدم استمهرداد گل‌مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان کرد: فعالیت بسیجیان پایگاه شهید «بابایی» در ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های اصلی روستای گراچقا شهرستان همدان در ایام تعطیلات همچنان ادامه دارد.

وی افزود: بسیجیان این پایگاه با کمک شورای اسلامی و دهیاری اقدام به گندزدایی و ضدعفونی معابر عمومی، خیابان‌ها، کوچه‌ها و مکان‌های پر تردد می‌کنند که با همت این عزیزان در ایام تعطیلات و همراهی مردم شاهد هیچ گونه مشکلی برای اهالی نخواهیم بود.

گل مرادی عنوان کرد: بسیجیان این روستا با تلاش و عزمی والا در راستای رفاه حال مردم، تا از بین رفتن کامل این بیماری و ویروس در کنار مردم خواهند ماند.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های جهادی پیش قدم است، گفت: در این برهه هم بسیجیان مخلص پیش قدم شدند و برای کمک به مردم به صحنه آمدند و از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار