خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی ناجا:

نیروی انتظامی فوق جهادی کار می‌کند/ عملکرد پلیس استان همدان درخشان است

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی فوق جهادی کار می‌کند، گفت: عملکرد پلیس استان همدان در تمامی حوزه‌های کاری بسیار مطلوب و درخشان است.
کد خبر: ۹۲۲۷۶۷۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸

نیروی انتظامی فوق جهادی کار می‌کند/ عملکرد پلیس استان همدان در تمامی حوزه‌های کاری درخشان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محسن حسن خانی در قرارگاه بهداشت ودرمان امام رضا (ع)استان همدان ضمن تبریک سال جدید با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات همه کارکنان پلیس استان همدان اظهار داشت: همدان یکی از استان‌های امن کشور است که رضایت‌مندی شهروندان نیز از عملکرد انتظامی استان رضایت‌بخش است.

وی به شروع سال 98 با سیل و پایان آن با ویروس کرونا اشاره و بیان کرد: در سال گذشته، بر حجم ماموریت‌های نیروی انتظامی افزوده شد اما کارکنان این نیرو ماموریت‌های محوله را به نحو احسن انجام دادند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی فوق جهادی کار می‌کند، گفت: همه شما در این کارهای فوق جهادی شریک هستید و اقدامات بسیار خوبی را در راستای تامین امنیت مردم انجام داده‌اید.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و مدیریت بسیار خوب سردار «کامرانی صالح» فرمانده انتظامی استان همدان، گفت: عملکرد پلیس استان همدان در تمامی حوزه‌های کاری بسیار مطلوب و درخشان است.

سردار حسن‌خانی خاطرنشان کرد: همه کارکنان پلیس به معنی واقعی کلمه مجاهد فی سبیل الله هستند و تلاش‌هایی که از سوی پلیس در تمامی نقاط کشور برای برقراری نظم وامنیت مردم صورت می‌گیرد، قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه کارها باید برای رضای خداوند متعال باشد، گفت: کاری که برای رضایت خداوند نباشد هیچ ارزش  و اجری نخواهد داشت.

سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات پلیس استان در سال گذشته و ایام نوروز در حوزه‌های مختلف ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات